לאחרונה יש לנו ים פניות (ולקוחות) מתחום הכושר – מאמנות כושר, סטודיו לאימונים ומכוני כושר ומי כמונו יודעות כמה הרשתות החברתיות מלאות במודעות מהתחום וכמה קשה "להתחרות" על תשומת הלב של האנשים, לכן כתבנו על תהליך העבודה שלנו ב'דיגיטלינקה'.
בדרך-כלל אלה יהיו קמפיינים מסוג לידים או המרה לליד מדף הנחיתה של הסטודיו. בקמפיין זה המתעניינת תשאיר את הפרטים שלה וכך מנהלת הסטודיו תוכל ליצור קשר, לתת לה פרטים נוספים ולהעביר אותה תהליך מכירה.
השלב הראשון כמובן הוא להכיר את הסטודיו ואת בעלת הסטודיו בצורה מעמיקה. חשוב להכיר את הווייב שלה, את המסרים שהיא רוצה להעביר – ה"אני מאמין" שלה והגישה שבה היא אוהבת לעבוד.
לאחר מכן חשוב להכיר את קהל היעד:
אנחנו אוספות חומרים ונתונים על תחום הכושר הספציפי וקהל היעד שלו, לדוגמה אם הסטודיו מכוון לאמהות בלבד אז נחשוב על קופי ממוקד שידגיש את הפנייה לקהל הרלוונטי.
נחשוב מה קהל היעד שלנו אוהב, איך הוא מדבר, מה הוא עושה, מה הכאבים שלו? מה החוזקות שלו? וכו'.
נבצע מחקר מתחרים מעמיק לפי תחום וגם אזור ונסיק מסקנות שיובילו אותנו לגבש אסטרטגיית עבודה יעילה.
השלב השני יהיה לעבור על החומרים הגרפיים הקיימים ועל שפת המותג של הסטודיו.
אנחנו עוברות ובודקות אם יש צורך ברענון וצילומים חדשים.
במידה וכן, אנחנו מתאמות מול הלקוח את יום הצילומים ומגיעות עם רעיונות מוכנים והציוד הנדרש.
השלב השלישי הוא שלב הקריאייטיב והקופי של המודעות, זה השלב בו כל הקסם קורה ומתחבר לו יחדיו.
קודם כל אנחנו מסתכלות ובוחנות את הקמפיינים הקודמים (במידה ויש) ומנסות להסיק מסקנות מדוע הם לא עבדו.
כמה שאלות מכוונות שתמיד עוזרות בשלב הזה, חשבו מה יגרום לליד פוטנציאלי לעצור דווקא במודעה שלכם.
מה יגרום לו לקרוא או לערער כמה שניות (וזה המון!) בתוכן שאתם מנסים להעביר.
וידאו טוב? תמונה עוצמתית? טקסט מכירתי או שאולי טקסט מהלב?
בשלב הקריאייטיב אנחנו מייצרות ערכות מותג לכל לקוח ומקפידות על הצבעים, פונטים, סגנון כתיבה וכמובן מוסיפות את הלוגו.
לאחר שהמודעות מדונדשות ומוכנות לעלות לאוויר, אנחנו שולחת ללקוחה לאישור.
במידה ויש לה דיוקים נוספים אנחנו עוברות על המודעות שוב (חשוב לנו שהלקוחה תהיה מרוצה ועם זאת שהמודעות יהיו מצוינות וממוקדות)
והשלב האחרון בתהליך העבודה שלנו הוא להקים אוטומציה שבעצם תעביר כל ליד חדש שנכנס למייל או למערכת איתה הסטודיו עובד.
ווהו! עכשיו שהקמפיין באוויר נותר לעקוב אחריו, לבצע מידי פעם אופטימיזציה למודעות, להיות סבלניים ולהסיק את המסקנות לקמפיין הבא.