איזה כיף לך!
אין כמו לראות את לוח השנה בפעם הראשונה ולשמור אותו לתמיד!
אבל רגע, לפני שאת יוצאת וצוללת לתכנון הקמפיינים שלך...
יש לי הצעה בלעדית עבורך!
כי אני יודעת כמה באמת את רוצה לשפר את הקמפיינים שלך.
10% הנחה
בלעדיים על הקורס 'ממומן על טורבו'
🍪🍪🍪
🟠 אם תמיד רצית ללמוד ממומן ולא היתה לך הזדמנות
🟠 או אפילו כבר למדת פעם באיזה סדנה או קורס אבל לא הפקת מזה כלום.
🟠 יש לך מדריך חינמי או קורס דיגיטלי שפשוט ׳יושבים על המדף׳ ומעלים אבק.
🟠 או שאת כן עושה להם כבר ממומן, אבל בטוחה שיכולה להרוויח הרבה יותר.
🟠 ואולי את פשוט רוצה לקבל עוד לידים לשירות שלך. כמה פשוט…
ענית על אחד מהם ״כן, זו אני!״? כדאי לך להמשיך לקרוא בתשומת לב…
הגיע הזמן סוף סוף להבין איך להקים ולנהל
את הקמפיינים הממומנים שלך,
שיחזירו לך את ההשקעה על הזמן והכסף
ויגדילו את ההכנסה שלך
כי אני באמת חושבת שמגיע לך לדעת את הידע הזה.
🍪
ואלה התוצאות שיכולות להיות גם לך:
★ בלי ללחוץ על הכפתור של ה׳BOOST׳ ולהתפלל שמשהו יקרה
★ בלי לשלם לי אלפי שקלים בחודש לניהול קמפיינים
★ בלי לשרוף כסף על קמפיין שמביא רק חשיפות ולא תוצאות אמיתיות שמכניסות כסף לחשבון הבנק שלך
אחרי שלושה מרתונים מוצלחים, מעל 150 מרתוניסטיות, קמפיינים ממש מוצלחים והרבה בעלות עסקים מוצלחות (מאוד!) ששדרגו את עצמן והידע שלהן
החלטתי לארוז את המרתון לתוכנית שתשאר איתך לעד 💍
קיבלתי מדי יום שאלות מתי אני פותחת
מחזור נוסף, וכמה הוא נחוץ בתקופה הזו של הקיץ והחגים,
מעדכנות, משתדרגות ומתכננות להכניס הרבה יותר כסף עד סוף השנה (או שזו רק אני?! 😆)
וממומן זו ה-דרך להרוויח כסף
שיכולה לעזור לך כרגע בעסק
ולתת לך את הביטחון הכלכלי והשיווקי שאת רוצה (וצריכה)
ולהקפיץ אותך משמעותית בהכנסות
זה מה שאמרו המשתתפות במרתונים הקודמים
שכיום מנהלות את הקמפיינים בעצמן:
אז איך הקורס הדיגיטלי 'ממומן על טורבו' עובד?
מודול 1 | יישור קו והיכרות עם המערכת
או במילים אחרות: בודקות שהכל אצלנו תקין בחשבון המודעות כדי שנוכל לצאת לדרך!
המודול שיכניס אותך לעניינים, עם הוראות ברורות וצ׳קליסט מסודר.
בשלב הזה:
– תעשו את הפעולות וההגדרות הנכונות להקמת חשבון
– תערכו היכרות עם המערכת כפי שאני רואה אותה
בנוסף, תצטרפי לקבוצת פייסבוק סגורה
בה תוכלי לשאול שאלות ולהתייעץ לאורך כל הלמידה (וגם אחרי)
מודול 2 | פיקסל והמרה
או במילים אחרות: מכינות את הבצק שלנו, שאם נלך לפי המתכון – הוא יעבוד כמו שצריך!
מה נלמד?
– כל מה שצריך לדעת על הפיקסל, כולל הטמעה
– כל מה שצריך לדעת על המרה
– היכרות עם EVENTS MANAGER
– שתי שיטות להטמעת המרות
– נבדוק שההמרות שלנו עובדות
זה החלק הכי קשה בתוכנית, ואנחנו נצלח אותו ביחד כבר על ההתחלה.
מודול 3 | קהלים
או במילים אחרות: מבינות למי העוגיות שלנו בכלל מיועדות.
מה נלמד?
– את כללל סוגי הקהלים שאנחנו צריכות בקמפיין
– מה מתאים לעסק שלנו
– וכמובן- איך בונים אותם בצורה המדוייקת ביותר
מודול 4 | קופי וקריאייטיב למודעות
או במילים אחרות: העוגיה של כל קמפיין!
מה נלמד?
– הכל על קריאייטיב ומודעות
– איזה קופי יכול לעבוד לי ומה חשוב להדגיש
– איזה מודעות כדאי לי להעלות,
– דגשים בעיצוב ודגשים בכתיבה.
מודול 5 | מקימות קמפיין
או במילים אחרות: אופות את הקמפיין שלנו עם הסקת מסקנות נכונה!
מה נלמד?
– נלמד את סוגי הקמפיינים ואיך לבחור את הנכון לנו
– נבין את ההגדרות והכפתורים הקטנים שיכולים לשנות הכל
– נעלה את הקהלים, המודעות וכו׳
– הקמפיין שלנו יעלה לאוויר! 🥳
מודול 6 | פינישים אחרונים + היום שאחרי
או במילים אחרות: מוסיפות את הקישוטים על העוגיות!
מה נלמד?
– איך נראה קמפיין שבנוי כמו שצריך
– יעילות על גבי המערכת כדי שבפעמים הבאות כבר נוכל לתקתק
– כל מה שצריך לדעת על קריאת נתונים ואופטימיזציה:
איך נדע מה ומתי לשפר, מתי כדאי להעלות תקציב ומתי לכבות,
מתי להוסיף מודעה חדשה ומתי לנסות קהל אחר.
– תקציבים וחישובי החזר השקעה
וזה ממש לא הכל!
ברגע שאת מצטרפת לקורס הדיגיטלי 'ממומן על טורבו' את מקבלת
חבילת בונוסים בשווי 1,357 ש"ח במתנה!
כדי לוודא שתדעי מעכשיו להרים כל קמפיין שתרצי ולהגדיל את ההכנסות בעסק שלך!
בונוס 1:
COOK THE HOOK
רשימת הוקים מסקרנים למודעות הממומנות! כי השורה הראשונה היא הכי הכי חשובה
בונוס 2:
BAKING THE LANDING
הצ'קליסט לדף נחיתה ממיר לקמפיין ההמרות שלך – על הסעיפים שאת חייבת לוודא שעשית לפני שאת מקימה קמפיין לדף נחיתה!
בונוס 3:
הצ'קליסט לאפיית קמפיין ממומן
כל הסעיפים שאת חייבת לוודא שעשית לפני שאת מעלה קמפיין ממומן לאוויר!
בונוס 4:
מחממות תנורים לקמפיין לוהט
מדריך עבודה לתחילת קמפיין – חוברת עבודה שתוכלי למלא לפני כל עליית קמפיין ותעשה לך סדר.
בונוס 5:
COOKIE-PASTE
10 טמפלייטים לטקסטים למודעות ממירות, ולמה הן ממירות!
פשוט להעתיק ולהדביק (או לכל הפחות לקחת ולשדרג!)
עם מה תצאי תאכלס מהקורס?
קמפיין ממיר, לקהל המדוייק שלך, עם המסר והקריאייטיב המדוייקים שלך שפשוט
גורם להם ללחוץ על הלינק, להשאיר ליד, לרכוש או להוריד את מה שהצעת להם.
במינימום כסף ומינימום זמן התעסקות מצידך.
מה ההשקעה שלך?
האמת שישבתי וחשבתי על זה לא מעט עם הצוות שלי,
אנחנו בסוכנות ׳דיגיטלינקה׳ לוקחות מינימום 3,000 ש״ח + מע״מ לחודש כשאנחנו מנהלות את הקמפיינים בעצמינו.
(ויש סוכנויות דיגיטל הרבה יותר יקרות מאיתנו)
יש לי גם תוכנית ליווי עסקית בה אני מלמדת ניהול קמפיינים ב-4 מפגשים, יחד עם בניית אסטרטגיה וליווי שוטף
שהעלות שלה היא 4,800 ש״ח + מע״מ
ואם תעשי את החישוב בעצמך,
אפשר להבין שככה בכיף הייתי יכולה לתמחר תוכנית כזאת עם כל הידע שיש בתוכה
בלפחות 1,200 ש"ח אם לא יותר…
אבל,
בגלל שהמטרה שלי פה היא שכל בעלת עסק שיש לה רצון עז להצליח ולפרוץ דווקא עכשיו,
תוכל להזרים תנועה,
לייצר חשיפה,
ולהפוך את הלקוחות שלה ללקוחות משלמים
בעזרת השיטות שלי לקמפיינים ממומנים.
ולתת את הכתף שלי בתקופה הזו, יחד עם מוטיבציה, רעיונות וכל הידע שיש אצלי על קמפיינים
ההשקעה בקורס הדיגיטלי 'ממומן על טורבו' היא רק:
555 ש״ח (כן, כולל המע״מ!🤓)
אבל זה גם לא המחיר שתשלמי היום
כי את מקבלת
10% הנחה
בלעדיים!
זה הזמן שלך להצטרף למעל 150 תותחיות שכבר בונות לעצמן
את הקמפיינים בשיטה הייחודית שלי
ואם שאלת את עצמך…
שאלה מעולה! כדי לצלוח בצורה הטובה ביותר את התוכנית ולצאת עם קמפיין טורבו שמביא תוצאות אמיתיות, את תצטרכי לוודא שהכל מוכן, ואנחנו נעבוד על זה במודול הראשון של הקורס.
יש צ׳קליסט מטורף עם הסברים על כל הדברים שתצטרכי לבדוק (או לעשות) אצלך – חיבורים, פיקסל, אשראי ועוד…
וסרטונים שילוו אותך לאורך הדרך.
ואם לא תצליחי? יש קבוצת פייסבוק שאני עונה בה (באריכות, מבטיחה) על כל שאלה שעולה!
ממומן על טורבו זה קורס דיגיטלי, בו את מקבלת שם וסיסמה ונכנסת לתוך מערכת הקורסים שלי.
הקורס בנוי לפי מודולים – ובכל מודול יש סרטונים עם הסברים ברורים מה צריך לעשות.
חלק מהסרטונים הם טכניים בלבד, ותצטרכי לעקוב אחרי השלבים (אפשר גם לסכם תוך כדי ולחזור אליהם בכל פעם שתעלי קמפיין),
וחלק מהסרטונים מכוונים לפסיכולוגיה ולהבנה שעומדת מאחורי הקמפיין – והשילוב של שניהם יוצר קמפיין מושלם.
עכשיו לכי תמצאי כזה דבר במחיר כזה 🙂
אני מתחייבת שהקורס הדיגיטלי יהיה פתוח ל-3 השנים הבאות (עד יולי 2027).
אשתדל לעדכן אותו ככל הניתן לאורך הזמן, במיוחד בזמן הקרוב, אך לא יכולה להבטיח שבכל שינוי או עדכון (במיוחד אם הם גדולים) – אני אעלה את כל החידושים.
נכון לעכשיו, יולי 2024 – הקורס הוא הכי מעודכן שאפשר.
כן! היו שלושה מרתונים ממש מוצלחים עם מעל 150 משתתפות בסך הכל בשנה האחרונה.
מי שהתמידה והלכה לפי הסרטונים – למדה המוןןן. הפידבקים היו מהממים ומשמחים 🙂
ולמרות שזה עבד מצויין ויש ביקוש מטורף (כמעט כל יום מקבלת הודעה מתי המרתון הבא), החלטתי לוותר על הפורמט של המרתון כי זה גבה ממני המון מאמצים והקשה עליי מאוד,
והחלטתי לעשות שיפטינג לפורמט אחד וקל יותר לתפעול – קורס דיגיטלי , שאני לא אצטרך להיות בפרונט ולהוביל אותו, אלא הכל מוקלט ומוכן,
ואפשר לצפות בו בכל זמן שרוצים ולא רק 5 ימים.
כן, אני מלמדת כל מה שצריך כדי לדעת. ואם יש משהו שפספסתי או שלא היה לך מספיק מובן – תוכלי לשאול ולקבל ממני מענה מאוד (מאוד) מפורט בקבוצת הפייסבוק או במייל.
במודול הראשון אנחנו נעשה יישור קו בענייני מערכת הפרסום והפיקסל, ולאורך כל הסרטונים אני משתדלת להסביר הכל כמו שצריך.
מה שכן – כדאי שיהיה לך כבר דף נחיתה או אתר מוכן שאת אוהבת, ושתדעי מה את רוצה לפרסם.
אם אהבת את מה שקראת בדף הזה אבל את חושבת שלא תעמדי בקורס דיגיטלי שכזה – מוזמנת לשלוח פירוט למייל או לוואטסאפ שלנו וביחד ננסה להבין אם זה יכול להתאים או לא:
tali@digitalinka.co.il
053-4832577
כן!
יש קבוצת פייסבוק למשתתפות הקורס הדיגיטלי 'ממומן על טורבו' בלבד,
שם אפשר לשאול אותי כל שאלה – ואני עונה (בהרחבה) תוך 48 שעות!
כן! שירות עם דף נחיתה הוא בדיוק כמו מדריך חינמי עם דף נחיתה.
כל עוד משאירים לך ליד בדף הנחיתה – זה יכול להתאים לך.
קודם כל, אם את מרגישה שאת עומדת בכל הדרישות – את מוזמנת להצטרף. במקרה הכי גרוע, תלמדי רק משהו אחד חדש, שגם הוא בטוח יעזור לך.
אפילו אני, עם ניסיון של 8 שנים בקמפיינים, הייתי נרשמת לקורס דיגיטלי במחיר כזה כדי ללמוד טריקים חדשים מאשת מקצוע שכל מה שהיא עושה בחיים זה קמפיינים (פלוס מינוס). באמת 🙂
אבל חייבת כאן גילוי נאות: אם מראש את יודעת שאת לא הולכת להשקיע, וקונה את הקורס הדיגיטלי רק כדי להגיד שיש לך – תרדי מזה מראש.
ממומן אפשר להצליח רק בעבודה קשה, ניסוי וטעייה.
ולמרות שאני מקצרת ממש את הדרך ומדלגת על הרבה טעויות שאני עשיתי – עדיין יהיו טעויות, ועדיין יהיה קשה.
אז אם את לא מפחדת מעבודה קשה – וולקאם 🙂
אם את מרגישה שזה גדול עלייך עוד לפני שהתחלת – תעשי חושבים שנית.
אני חושבת שכן. את תוכלי ללמוד הרבה, גם בלי לבצע את המשימות ולעלות לאוויר עם קמפיין.
אם את רוצה ללמוד ולהשתדרג? שימי את התנור על טורבו!
חד משמעית כן! כל עוד תפני זמן ותלמדי את כל הקורס, תמלאי בהצלחה את כל המשימות ותלכי איתי צעד צעד, לא תפחדי לשאול שאלות ולהתייעץ – הקמפיין שלך יוכל להיות באוויר ממש בקרוב!!!!
אני שמחה שזו שאלה שעולה לראש 🙂
אני הולכת לשתף אותך פה בתאוריה שלי:
קורסים דיגיטליים לא נועדו להיות יקרים!
מקורס דיגיטלי יקר אני לעולם לא ארוויח כסף ולא אצליח להחזיר השקעה כמו שאני רוצה.
קורס דיגיטלי נועד להיות במחיר נגיש – כדי שעם השקה נכונה וקמפיין טוב – הוא יהיה ממש רווחי!
או בקיצור: עובדים על המספרים הגדולים, כמה שיותר מכירות כך מרוויחים יותר, וזה יכול לקרות רק עם קורסים זולים.
מעבר לידע המטורף שיש לי (ואיזה כיף שאני יכולה להגיד את זה על עצמי), השקעתי בקורס הזה המוןןןןן משאבים, זמן וכסף
ואני מאמינה בו בכל ליבי,
אז נכון שמבחינת עלות מול תועלת הוא שווה הרבה הרבה יותר ממה שתמחרתי אותו,
אבל אני לא יכולה ללכת כנגד התאוריה והאמונה שלי, אז את מרוויחה 😜
אין בעיה! מוזמנת לשלוח מייל לכתובת:
tali@digitalinka.co.il עם השאלה, ואנחנו נשתדל לענות במהרה!
מי מעבירה את הקורס הדיגיטלי המטורף הזה?
אני! טלי דרון. טלינקה!
אני חיה את תחום השיווק מעל 10 שנים – התחלתי את דרכי ככותבת תוכן, ואז נחשפתי לעולם הקמפיינים והסטטיסטיקות ומאז אני יודעת שזה בדיוק מה שנועדתי לעשות.
התחלתי את הקריירה שלי בתחום הפרסום כעוזרת סמנכ״ל שיווק בסטארט אפ, בין היתר גם הייתי מנהלת פרסום של חברת נדל״ן. לאחר מכן ניהלתי מחלקת דיגיטל במשרד פרסום,
ומשם החלטתי שאני רוצה סוכנות דיגיטל משלי והתחלתי
לעבוד על זה.
כיום, 7 שנים אחרי, יש לי צוות מקסים, וביחד אנחנו מנהלות קמפיינים וסושיאל ואוכלות מלא עוגיות 🙂
עם שני תארים בתקשורת ומנהל עסקים ואינספור קורסים ותעודות, אני לא מפסיקה ללמוד עוד ועוד, ויודעת שזה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות – ללמוד, להקשיב ולהתפתח נון-סטופ.
לאחר שניהלתי אלפי קמפיינים, קידמתי מאות עסקים בתחומים שונים (באמת, נדיר שיש תחום שלא בניתי לו קמפיין או ייעצתי עבורו) ולימדתי עשרות קמפיינרים ובעלי עסקים – הבנתי שזה מה שאני אוהבת לעשות, ואין שמחה ממני לחלוק את הידע ולהעביר אותו הלאה, ולהביא להצלחה גם את העסק שלך.
אני מזמינה אותך לעשות זאת יחד איתי – ללמוד, להקשיב ולהתפתח. אני בטוחה שתצאי עם הרבה אסימונים ותובנות חדשות, וכמובן – עם קמפיין נוצץ שיעבוד תמיד (ואולי חשק לעוגיות על הדרך, לא לוקחת אחריות!).