fbpx

אחרי שמעל ל-150 בעלות עסקים רכשו את הקורס,
כנראה שגם את צריכה להכיר אותו

הקורס הדיגיטלי ללימוד ממומן בשיטה הייחודית שלי!

תפסיקי לפחד, תתחילי להרוויח.

כי פרסום ממומן יכול להיות הטורבו של העסק שלך.

אם תמיד רצית ללמוד ממומן ולא היתה לך הזדמנות,
או אפילו כבר למדת פעם באיזה סדנה או קורס אבל לא הפקת מזה כלום.

יש לך מדריך חינמי או קורס דיגיטלי שפשוט ׳יושבים על המדף׳ ומעלים אבק.
או שאת כן עושה להם כבר ממומן, אבל בטוחה שיכולה להרוויח הרבה יותר.

ואולי את פשוט רוצה לקבל עוד לידים לשירות שלך.
כמה פשוט…

ענית על אחד מהם ״כן, זו אני!״?

כדאי לך להמשיך לקרוא בתשומת לב.

ואלה התוצאות שיכולות להיות גם לך:

מבלי

ללחוץ על הכפתור של ה׳BOOST׳ ולהתפלל שמשהו יקרה

מבלי

לשלם לי אלפי שקלים לניהול קמפיינים

מבלי

לשרוף כסף על קמפיין שמביא רק חשיפות
ולא תוצאות אמיתיות שמכניסות כסף לחשבון הבנק שלך

אחרי שלימדתי עשרות נשים קמפיינים בשיעורים פרטיים
ראיתי שאצל רובן המידע הזה נשכח אחרי כמה ימים (אם לא כמה שעות)
וחלקן לא ידעו מה לעשות בהמשך הקמפיין, שלא נדבר על הקמפיין הבא

אז החלטתי לארוז את כל הידע שלי לכדי קורס

כזה שבכל פעם שמעלים קמפיין – פשוט נכנסים אליו וצופים בו
צעד אחר צעד

ומאז…

ראיתי עשרות בעלות עסקים שמצליחות בזכות הקורס
להעלות קמפיינים לבד (ולהתרגש מהם עד דמעות)
ומצליחות להניע את העסק שלהן בצורה טובה יותר
להוציא לפועל משפכים שיווקיים,
לקבל יותר לידים

ו-להרוויח יותר כסף באמצעות הממומן!

והן עשו את זה לגמרי בעצמן.

אז אם קראת עד לפה בשקיקה,
אני מאמינה שאחד הדברים האלה קיימים בעסק שלך:

בנית מוצר דיגיטלי כלשהו – מדריך, סדנה או קורס

את רוצה לטפח
רשימת תפוצה

יש לך שירות שאת רוצה
לקבל עבורו לידים

את רוצה לדעת יותר על ניהול קמפיינים, גם אם זה לעסקים אחרים

ואם יש לך רצון לאחד מהדברים האלה -
את לא צריכה לפחד מממומן!

כי ברגע שאת מפחדת לעשות ממומן,
את מוותרת על כלי עוצמתי שיכול ליצור לך
חשיפה, לידים ומכירות,
כמו שאף כלי אחר לא יכול לעשות.

וכמובן להגיע ללקוחות חדשים.

לקוחות ש...

קונים את הקורסים שלך

לקוחות ש...

מורידים את המדריך שלך

לקוחות ש...

משאירים לך פרטים

ובסוף גם משלמים לך כסף.

בקורס הדיגיטלי הזה –
את הולכת להקים ולנהל קמפיינים ממומנים

שיביאו לך תוצאות.

ואם אנחנו עדיין לא מכירות,
היי, אני טלי דרון. טלינקה!

בעלת סוכנות הדיגיטל דיגיטלינקה,
מנהלת קמפיינים מזה 8 שנים, אישה, אמא ויזמת בנשמה.

זכיתי לראות מאות עסקים צומחים משיווק דיגיטלי (כשהוא נעשה כמו שצריך, כמובן).

במשך שנים עשיתי את הכל לבד:
למדתי לבד, עברתי קורסים, התנסיתי, פיתחתי שיטות למידה והעברתי המון הדרכות פרטיות.

אני יודעת כמה מורכב זה יכול להיות לעשות את זה לבד, ובדיוק בגלל זה החלטתי ללמד בגובה העיניים – כמו שאני הייתי רוצה שילמדו אותי.

במשך שנים אין יום שחברות, מכרות ואפילו נשים שאני לא מכירה – שולחות לי הודעות על קמפיינים ממומנים:

״למה המודעה הזו לא עובדת?״
״מה עשיתי לא טוב בקמפיין?״
״למה הפיקסל לא עובד לי?״
או אפילו –
״האם זה מתאים לי ומאיפה מתחילים?!״

אני בעלת סוכנות דיגיטל שעובדת עם הרבה לקוחות בקמפיינים וניהול סושיאל,

שמקבלים מאיתנו מעל ומעבר – והעבודה אצלנו לא נגמרת.

וכל מי שפנתה אליי ללימוד קמפיינים או מנסה לסגור איתי הדרכה אחת על אחת:

אני לא תמיד מספיקה לעזור לכולן וזה מתסכל אותי.

ובאיזשהו שלב בחיים – שמתי לי למטרה לבנות קורס דיגיטלי שמלמד ממומן בעצם לשכפל אותי לתוך קורס מוקלט, ככה שהזמן שלי לא יהיה פונקציה בדבר

ואיזה כיף שהצלחתי!!!!

והפיתרון הזה שעליתי עליו – נמצא פה ממש מולך
ועכשיו גם את יכולה ללמוד ממני 🙂

וזה מה שאמרו המשתתפות במרתונים הקודמים

שכיום מנהלות את הקמפיינים בעצמן:

אז איך הקורס הדיגיטלי ממומן על טורבו עובד?

מודול 1 - יישור קו והיכרות עם המערכת
זה המודול שיכניס אותך לעניינים, עם הוראות ברורות וצ׳קליסט מסודר. המטרה היא ליצור יישור קו, שגם אם זו פעם ראשונה שאת רואה את הכלים של מטא - תוכלי להכיר אותם ללא חשש. ואם את כבר מכירה - מצויין, נבדוק שאנחנו על אותו גל 🙂

מה נלמד במודול זה?
  • נעשה את הפעולות וההגדרות הנכונות להקמת החשבון
  • נערוך היכרות עם המערכת כפי שאני רואה

בנוסף, תוכלי להצטרף לקבוצת פייסבוק סגורה לתלמידות הקורס בלבד, בה אני עונה על שאלות והתייעצויות לאורך כל הלמידה (וגם אחרי ❤︎)
1
מודול 2 - פיקסל והמרה
הפיקסל הוא הקוד שמחבר את האתר שלנו לחשבון המודעות בפייסבוק, כך שהקמפיין שלנו ידע אם ומה בוצע באתר. לכל מי שיש דף נחיתה או אתר - החלק הזה הוא הכרחי כדי ללמוד קמפיינים, ובלעדיו הקמפיינים שלנו לא טובים. אז אם עד היום ניהלת קמפיינים ולא השתמשת בפיקסל ובהמרה, את חייבת ללמוד את זה.

מה נלמד במודול זה?
  • כל מה שצריך לדעת על הפיקסל, כולל הטמעה נכונה במגוון פלטפורמות
  • נלמד כל מה שצריך על המרה - מי היא ומה הקשר שלה לקמפיין שלנו
  • היכרות עם EVENTS MANAGER, הפלטפורמה לניהול אירועים במנהל המודעות
  • נלמד שתי שיטות להטמעת המרה, ונבין עד כמה קל זה
  • נבין איך לבדוק אם ההמרות שלנו עובדות, ואם לא - מה צריך לעשות עכשיו?
2
מודול 3 - קהלים
עולם הקהלים הוא ענק, ולכן חשוב ללמוד אותו כמו שצריך. אם יש קהל שהוא טוב ומתאים לך, ועדיין לא נמצא בקמפיינים שלך (ויכול להיות שאת עדיין לא יודעת עליו…) - הקמפיינים שלא לא ימקסמו את היכולת שלהם. בלי להבין ולדעת קהלים, הקמפיין לא שלם ולא יגיע למקומות הנכונים, ובעצם - יבזבז את הכסף.

מה נלמד במודול זה?
  • נלמד על כללללל סוגי הקהלים שקיימים בקמפיינים
  • נלמד להבין איזה קהלים את צריכה ומתי נשתמש בכל קהל בקמפיינים שלך
  • נבין איך בונים את הקהלים בצורה נכונה
  • נבנה את הקהלים בפועל (מרגש, הא?)
3
מודול 4 - קופי וקריאייטיב למודעות
לדעתי כיום בקמפיינים - זה החלק החשוב ביותר! הקריאייטיב שלנו הוא הסיבה אם קמפיין יצליח או ייפול. ויש כל כךךךך הרבה מה ללמוד כאן. כי אם נדע לעשות קריאייטיב קולע - התוצאות של הקמפיינים שלנו יהיו הרבה הרבה (הרבה) יותר טובות.

מה נלמד במודול זה?
  • כל הדעות והעצות שלי לקמפיינים ומודעות
  • איזה קופי יכול לעבוד בכל קמפיין ומה חשוב להדגיש בכל שלב
  • איזה מודעות כדאי לי להעלות בכל קמפייןֿ
  • דגשים בעיצוב מודעות ודגשים בכתיבה
  • ו… ישנם גם בונוסים שיקלו עלייך בבניית המודעות - חכי להמשך 🙂
4
מודול 5 - מקימות קמפיין
למודול הזה תוכלו לחזור כמה שתרצו - בשביל זה הוא קיים! בכל פעם שתרצו להקים קמפיין, תוכלו ללכת צעד אחר צעד עם הסרטונים ולעשות זאת ביחד איתי, כדי לוודא שעשיתן כמו שצריך.

מה נלמד במודול זה?
  • נלמד את כל סוגי הקמפיינים ואיך לבחור את סוג הקמפיין הנכון לנו
  • נבין את ההגדרות והכפתורים הקטנים שיכולים לשנות הכל
  • נדע להתמודד עם פייסבוק ולהתגבר על הטעויות הנפוצות שעושים בהעלאת קמפיינים
  • נעלה את הקהלים, המודעות וכו׳
  • ובהתרגשות שיא… הקמפיין שלנו יעלה לאוויר!!!
5
מודול 6 - פינשים אחרונים + אופטימיזציה וקבלת החלטות
ברגע שהקמפיין שלנו באוויר - זה ממש לא הסוף שלו, אלא רק התחלה (של ידידות מופלאה…) מפה צריך ללמוד איך לנהל קמפיינים כמו שצריך איך לדעת כשמשהו לא עובד, איך לנסות שוב ושוב בלי להיכנע, איך בכלל לדעת מה לנסות. זה בדיוק החלק הזה, שכבר נכנס לשלב הבא (ואפילו מתאים ל״מתקדמות״ שביננו, כי תלמדי פה מלא דברים חדשים ואת השיטה היעילה שלי לאופטימיזציה).

מה נלמד במודול זה?
  • איך נראה קמפיין שבנוי כמו שצריך - כך גם הקמפיין שלך צריך להיראות!
  • נייעל את העבודה שלנו עם מערכת הפרסום, כדי שבפעמים הבאות כבר נוכל לתקתק
  • נלמד כל מה שצריך לדעת על קריאת נתונים ואופטימיזציה: איך נדע מתי ומה לשפר, מתי כדאי להעלות תקציב ומתי לכבות, מתי להוסיף מודעה חדשה ומתי לוותר על קהל או לבנות אחד חדש.
  • נבין כל מה שצריך על תקציבים והחזר השקעה
6
מודול 1 - יישור קו והיכרות עם המערכת
זה המודול שיכניס אותך לעניינים, עם הוראות ברורות וצ׳קליסט מסודר. המטרה היא ליצור יישור קו, שגם אם זו פעם ראשונה שאת רואה את הכלים של מטא - תוכלי להכיר אותם ללא חשש. ואם את כבר מכירה - מצויין, נבדוק שאנחנו על אותו גל 🙂

מה נלמד במודול זה?
  • נעשה את הפעולות וההגדרות הנכונות להקמת החשבון
  • נערוך היכרות עם המערכת כפי שאני רואה

בנוסף, תוכלי להצטרף לקבוצת פייסבוק סגורה לתלמידות הקורס בלבד, בה אני עונה על שאלות והתייעצויות לאורך כל הלמידה (וגם אחרי ❤︎)
1
מודול 2 - פיקסל והמרה
הפיקסל הוא הקוד שמחבר את האתר שלנו לחשבון המודעות בפייסבוק, כך שהקמפיין שלנו ידע אם ומה בוצע באתר. לכל מי שיש דף נחיתה או אתר - החלק הזה הוא הכרחי כדי ללמוד קמפיינים, ובלעדיו הקמפיינים שלנו לא טובים. אז אם עד היום ניהלת קמפיינים ולא השתמשת בפיקסל ובהמרה, את חייבת ללמוד את זה.

מה נלמד במודול זה?
  • כל מה שצריך לדעת על הפיקסל, כולל הטמעה נכונה במגוון פלטפורמות
  • נלמד כל מה שצריך על המרה - מי היא ומה הקשר שלה לקמפיין שלנו
  • היכרות עם EVENTS MANAGER, הפלטפורמה לניהול אירועים במנהל המודעות
  • נלמד שתי שיטות להטמעת המרה, ונבין עד כמה קל זה
  • נבין איך לבדוק אם ההמרות שלנו עובדות, ואם לא - מה צריך לעשות עכשיו?
2
מודול 3 - קהלים
עולם הקהלים הוא ענק, ולכן חשוב ללמוד אותו כמו שצריך. אם יש קהל שהוא טוב ומתאים לך, ועדיין לא נמצא בקמפיינים שלך (ויכול להיות שאת עדיין לא יודעת עליו…) - הקמפיינים שלא לא ימקסמו את היכולת שלהם. בלי להבין ולדעת קהלים, הקמפיין לא שלם ולא יגיע למקומות הנכונים, ובעצם - יבזבז את הכסף.

מה נלמד במודול זה?
  • נלמד על כללללל סוגי הקהלים שקיימים בקמפיינים
  • נלמד להבין איזה קהלים את צריכה ומתי נשתמש בכל קהל בקמפיינים שלך
  • נבין איך בונים את הקהלים בצורה נכונה
  • נבנה את הקהלים בפועל (מרגש, הא?)
3
מודול 4 - קופי וקריאייטיב למודעות
לדעתי כיום בקמפיינים - זה החלק החשוב ביותר! הקריאייטיב שלנו הוא הסיבה אם קמפיין יצליח או ייפול. ויש כל כךךךך הרבה מה ללמוד כאן. כי אם נדע לעשות קריאייטיב קולע - התוצאות של הקמפיינים שלנו יהיו הרבה הרבה (הרבה) יותר טובות.

מה נלמד במודול זה?
  • כל הדעות והעצות שלי לקמפיינים ומודעות
  • איזה קופי יכול לעבוד בכל קמפיין ומה חשוב להדגיש בכל שלב
  • איזה מודעות כדאי לי להעלות בכל קמפייןֿ
  • דגשים בעיצוב מודעות ודגשים בכתיבה
  • ו… ישנם גם בונוסים שיקלו עלייך בבניית המודעות - חכי להמשך 🙂
4
מודול 5 - מקימות קמפיין
למודול הזה תוכלו לחזור כמה שתרצו - בשביל זה הוא קיים! בכל פעם שתרצו להקים קמפיין, תוכלו ללכת צעד אחר צעד עם הסרטונים ולעשות זאת ביחד איתי, כדי לוודא שעשיתן כמו שצריך.

מה נלמד במודול זה?
  • נלמד את כל סוגי הקמפיינים ואיך לבחור את סוג הקמפיין הנכון לנו
  • נבין את ההגדרות והכפתורים הקטנים שיכולים לשנות הכל
  • נדע להתמודד עם פייסבוק ולהתגבר על הטעויות הנפוצות שעושים בהעלאת קמפיינים
  • נעלה את הקהלים, המודעות וכו׳
  • ובהתרגשות שיא… הקמפיין שלנו יעלה לאוויר!!!
5
מודול 6 - פינשים אחרונים + אופטימיזציה וקבלת החלטות
ברגע שהקמפיין שלנו באוויר - זה ממש לא הסוף שלו, אלא רק התחלה (של ידידות מופלאה…) מפה צריך ללמוד איך לנהל קמפיינים כמו שצריך איך לדעת כשמשהו לא עובד, איך לנסות שוב ושוב בלי להיכנע, איך בכלל לדעת מה לנסות. זה בדיוק החלק הזה, שכבר נכנס לשלב הבא (ואפילו מתאים ל״מתקדמות״ שביננו, כי תלמדי פה מלא דברים חדשים ואת השיטה היעילה שלי לאופטימיזציה).

מה נלמד במודול זה?
  • איך נראה קמפיין שבנוי כמו שצריך - כך גם הקמפיין שלך צריך להיראות!
  • נייעל את העבודה שלנו עם מערכת הפרסום, כדי שבפעמים הבאות כבר נוכל לתקתק
  • נלמד כל מה שצריך לדעת על קריאת נתונים ואופטימיזציה: איך נדע מתי ומה לשפר, מתי כדאי להעלות תקציב ומתי לכבות, מתי להוסיף מודעה חדשה ומתי לוותר על קהל או לבנות אחד חדש.
  • נבין כל מה שצריך על תקציבים והחזר השקעה
6

אבל זה ממש לא הכל!

ברגע שאת מצטרפת לקורס הדיגיטלי ממומן על טורבו
את מקבלת:

חבילת בונוסים בשווי 1,357 ש"ח במתנה!

הבונוסים האלה הם מארגז הכלים שלי,
הדברים שמייעלים את העבודה שלי
ולמדתי ובניתי מניסיון (יום-יומי) של 8 שנים על המערכת הזו.

לפני העלאת קמפיין:

בונוס 1 - מחממות תנורים לקמפיין לוהט
לפני שאנחנו מעלות קמפיין - יש הרבה דברים שכדאי לחשוב עליהם, עוד צעד אחד לפני החלק הטכני.
בניתי פה חוברת עבודה, שהיא בעצם עבודה שלך עם עצמך, כדי שתבואי לקמפיין כמה שיותר מוכנה.
חוברת העבודה מכילה את כל השאלות שצריך לענות עליהן לפני שאת מתחילה בהעלאת קמפיין, ולא מבחינה טכנית - אלא מבחינה אסטרטגית.
נכון שלא ראית דבר כזה עדיין?
1
בונוס 2 - BAKING THE LANDING
דף הנחיתה שלנו הוא חלק בלתי נפרד ממרבית הקמפיינים. אז אם את משתמשת בדף נחיתה - הבונוס הזה לגמרי ייעל לך את העבודה.
בקובץ הזה, שהוא בעצם צ׳קליסט, הכנסתי את כל הדברים שחובה שיהיו בדף הנחיתה שלך, כך שהוא יתאים לקמפיין הממומן שאת הולכת לעלות.
זה לא עוד צ׳קליסט של דברים שצריכים להיות בדף נחיתה - הוא מיועד לקמפיין ממומן, ובגלל זה את ממש צריכה אותו לפני שאת מעלה קמפיין שיש בו דף נחיתה.
2
בונוס 3 - הצ'קליסט לאפיית קמפיין ממומן
זה צ׳קליסט אבל לא סתם צ׳קליסט, אלא צ׳קליסט עם כל הסעיפים שאת חייבת לוודא שעשית לפני שאת לוחצת על הכפתור הירוק ומעלה את הקמפיין הממומן שלך לאוויר!
אני יודעת, העלאת קמפיין יכולה להיות מסובכת ומלאת תלאות, ובדיוק בגלל זה הכנתי את הבונוס הזה - שמכיל בתוכו צ׳קליסט מסודר (עם הסברים!) כל שכל החלק הטכני יהיה מכוסה, כך שתהיי מלאת ביטחון בהעלאת הקמפיין שלך.
3
בונוס 1 - מחממות תנורים לקמפיין לוהט
לפני שאנחנו מעלות קמפיין - יש הרבה דברים שכדאי לחשוב עליהם, עוד צעד אחד לפני החלק הטכני.
בניתי פה חוברת עבודה, שהיא בעצם עבודה שלך עם עצמך, כדי שתבואי לקמפיין כמה שיותר מוכנה.
חוברת העבודה מכילה את כל השאלות שצריך לענות עליהן לפני שאת מתחילה בהעלאת קמפיין, ולא מבחינה טכנית - אלא מבחינה אסטרטגית.
נכון שלא ראית דבר כזה עדיין?
1
בונוס 2 - BAKING THE LANDING
דף הנחיתה שלנו הוא חלק בלתי נפרד ממרבית הקמפיינים. אז אם את משתמשת בדף נחיתה - הבונוס הזה לגמרי ייעל לך את העבודה.
בקובץ הזה, שהוא בעצם צ׳קליסט, הכנסתי את כל הדברים שחובה שיהיו בדף הנחיתה שלך, כך שהוא יתאים לקמפיין הממומן שאת הולכת לעלות.
זה לא עוד צ׳קליסט של דברים שצריכים להיות בדף נחיתה - הוא מיועד לקמפיין ממומן, ובגלל זה את ממש צריכה אותו לפני שאת מעלה קמפיין שיש בו דף נחיתה.
2
בונוס 3 - הצ'קליסט לאפיית קמפיין ממומן
זה צ׳קליסט אבל לא סתם צ׳קליסט, אלא צ׳קליסט עם כל הסעיפים שאת חייבת לוודא שעשית לפני שאת לוחצת על הכפתור הירוק ומעלה את הקמפיין הממומן שלך לאוויר!
אני יודעת, העלאת קמפיין יכולה להיות מסובכת ומלאת תלאות, ובדיוק בגלל זה הכנתי את הבונוס הזה - שמכיל בתוכו צ׳קליסט מסודר (עם הסברים!) כל שכל החלק הטכני יהיה מכוסה, כך שתהיי מלאת ביטחון בהעלאת הקמפיין שלך.
3

לשלב המודעות:

בונוס 1
COOK THE HOOK

אם את לא יודעת מה זה הוק – אני אסביר לך במשפט אחד:
השורה הראשונה היא החשובה ביותר!

כדי שיעצרו על המודעה שלך מבין גלילה אינסופית, הטקסט שלה צריך להיות מסקרן, מעניין – ולמכור כבר בשורה הראשונה שלו. תחשבי שעל החשיפה הזו את משלמת כסף, אז בואי נוציא מהחשיפה הזו את המיטב 🙂

בבונוס זה תקבלי רשימת הוקים שהכנתי במיוחד לתלמידות הקורס, והם מיועדים ספציפית למודעות ממומנות!

בונוס 2
COOKIE-PASTE

נכון השם של זה גאוני?!
יש פה בעצם 10 מודעות שאת פשוט צריכה לעשות להן COPY PASTE לקמפיין שלך (עם שינויים קלים), אבל זה COOKIE PASTE כי אלה מודעות של דיגיטלינקה!

מודעות מוכחות שהן מוצלחות מהקמפיינים שהעלינו בעבר ועבדנו לנו.
כי באנו לייעל 🙂

הוא קורס דיגיטלי שנוצר מתוצאה של שעות שבהן בניתי קמפיינים, ישבתי על המערכת, למדתי כל כפתור וניסיתי כל קריאייטיב, והכי חשוב – עשרות הדרכות ו-3 תוכניות שהעברתי בלייב, שבהן למדתי מהטעויות של עצמי ותיקנתי בקורס הזה.

בקורס הזה, את הולכת להבין
איך להקים את הקמפיין המנצח
שהולך להזרים לך לקוחות חדשים לעסק,
ולהביא לך החזר השקעה חיובי על הכסף שלך.

ולא רק זה – את תדעי לנהל אותו (ואת הקמפיינים האחרים שלך), לגמרי בעצמך.
ולא רק את החלקים הטכניים (כי את זה אפשר ללמוד בכל מקום)

אלא את התהליך הפסיכולוגי שגורם לכל קמפיין להיות מוצלח.

מה ההשקעה שלך?

ישבתי וחשבתי על זה לא מעט עם הצוות שלי,
בסוכנות שלי (דיגיטלינקה 🍪) – אנחנו לוקחות

מינימום 4,000 ש״ח + מע״מ לחודש כשאנחנו מנהלות את הקמפיינים בעצמנו

וזה מתאים לגמרי לחלק מהלקוחות שלי,
כי הן יודעות שהן מקבלות תמורה מעולה עבור הכסף הזה
והסכום הזה עוד לא נחשב מה״יקרים״ בשוק

אבל,

לא כולן יכולות (או רוצות) להשקיע את הסכום החודשי הזה ואני מבינה את זה לגמרי

אז המחיר של הקורס ממומן על טורבו
הוא 970 ש״ח בלבד (כולל המע״מ)

ואפילו פחות מזה…
בגלל שאני יודעת שזו תקופה בה הרבה מקימים קמפיינים
ורוצים לייצר הכנסה יציבה אחרי פסח:

ההשקעה שלך בקורס הדיגיטלי
ממומן על טורבו
עד סוף מאי, היא:
675 ש״ח בלבד

(כולל מע"מ!)
במקום המחיר המלא 997 ש"ח.

מחיר הקורס יעלה ב-1.6.25

זה הזמן שלך להצטרף למעל 150 תותחיות שכבר בונות לעצמן את הקמפיינים בשיטה הייחודית שלי.

אז איך את מצטרפת?

אם את רוצה ללמוד להקים בעצמך את הקמפיינים, וליצור קמפיין שמביא לך תוצאות אמיתיות

הכניסי את המייל שלך כאן למטה, עברי לדף תשלום מאובטח, וממש בקרוב גם את תדעי לנהל את הקמפיינים שלך בעצמך!
(הגשמת חלום, לא?)

מחיר הקורס מחיר: 675 ש”ח | או ב-3 תשלומים של 225 ש”ח

את יודעת שיש לך מדריך חינמי ממש טוב או קורס דיגיטלי שעבדת עליו המון, ואת יודעת שיכול להימכר כמו לחמניות (עוגיות?) חמות,
אבל עד עכשיו זה לא קרה, לפחות לא בסדר גודל שחשבת.

או שאולי את נותנת שירות הכי טובה בעולם,
אבל כמות הלידים פשוט לא מספיקה.

וזה מטריד אותך.
מטריד אותך שיש לך משהו שעבדת עליו כל כך קשה והוא לא משרת אותך.

מוצר או שירות קיימים שלא מכניסים אנשים לרשימת תפוצה או מספיק כסף לחשבון הבנק.
הם כבר קיימים!

רק הקמפיין עוצר אותך מלהתפוצץ בגדול.

ובאמצעות הקורס הדיגיטלי ממומן על טורבו
את תוכלי להריץ קמפיינים שיכולים לעבוד בשבילך לתמיד.

כל הפסיכולוגיה שלמדתי במהלך השנים,
כל הדברים שעובדים או לא עובדים,
כל הסודות שלי על מצע של עוגיות
מחכים לך בתוך הקורס.

למי הקורס הדיגיטלי
ממומן על טורבו
מתאים בול?

  • יש לך קמפיינים שרצו או אפילו כרגע רצים?
  • את מכירה את מערכת הפרסום של מטא? או יודעת שתוכלי ללמוד ולהתמודד איתה לגמרי בעצמך?
  • את יודעת מה זה פיקסל, או לכל הפחות לא מפחדת ללמוד עליו ולהצליח פי מיליון באמצעותו?
  • את מנהלת סושיאל ורוצה להוסיף עוד שירות שתוכלי להציע ללקוחות שלך?
  • יש לך מדריך חינמי או קורס קטן שאת רוצה למכור באופן קבוע ולאורך זמן?
  • יש לך שירות עם דף נחיתה שאת רוצה לקבל עבורו יותר לידים?
  • את אלופה בטקסטים ואוהבת לעצב לעצמך (בקיצור, תותחית שאוהבת שדברים יוצאים מושלמים מהידיים שלה)?
  • את מוכנה להעלות קמפיינים לאוויר ולהצליח להגדיל את המכירות באמצעותם?
  • יש לך קמפיינים שרצו או אפילו כרגע רצים?
  • את מכירה את מערכת הפרסום של מטא? או יודעת שתוכלי ללמוד ולהתמודד איתה לגמרי בעצמך?
  • את יודעת מה זה פיקסל, או לכל הפחות לא מפחדת ללמוד עליו ולהצליח פי מיליון באמצעותו?
  • את מנהלת סושיאל ורוצה להוסיף עוד שירות שתוכלי להציע ללקוחות שלך?
    יש לך מדריך חינמי או קורס קטן שאת רוצה למכור באופן קבוע ולאורך זמן?
  • יש לך שירות עם דף נחיתה שאת רוצה לקבל עבורו יותר לידים?
  • את אלופה בטקסטים ואוהבת לעצב לעצמך (בקיצור, תותחית שאוהבת שדברים יוצאים מושלמים מהידיים שלה)?
  • את מוכנה להעלות קמפיינים לאוויר ולהצליח להגדיל את המכירות באמצעותם?

אם ענית אפילו על אחת מהשאלות הללו בתשובה ״כן!!!״ >

למי הקורס הדיגיטלי
ממומן על טורבו
פחות מתאים?

  • אין לך מושג מה זה פיקסל ואת מפחדת לגלות? למרות שבקורס אנחנו לומדות מה זה פיקסל ואיך להתקין, אם הבהלתי אותך במשפט הזה אז אולי התוכנית פחות מתאימה לך.
  • בחיים לא נגעת במערכת הפרסום של מטא ואת לא טכנולוגית בעליל?
  • את לא אוהבת לעבוד קשה ולא מעוניינת בתוצאות אמיתיות?
  • הקמפיין שלך מניב תוצאות מספיק טובות בשבילך ואת לא חושבת שניתן לשפר אותו?
  • השיווק שלך מספיק כיום ואת לא רוצה ללמוד עכשיו סקיל חדש ונחוץ?
  • אין לך כמה שעות פנויות כדי ללמוד ממומן ולנהל את הקמפיינים בעצמך (בערך 6-7 שעות כולל העבודה עצמה)?
  • מנהל המודעות שלך מושבת?

אם ענית אפילו על אחת מהשאלות הללו בתשובה ״כן״ >
איימ סורי, אבל כנראה שהתוכנית שלי פחות מתאימה לך…

ואם שאלת את עצמך...

שאלה מעולה! כדי לצלוח בצורה הטובה ביותר את התוכנית ולצאת עם קמפיין טורבו שמביא תוצאות אמיתיות, את תצטרכי לוודא שהכל מוכן, ואנחנו נעבוד על זה במודול הראשון של הקורס.

יש צ׳קליסט מטורף עם הסברים על כל הדברים שתצטרכי לבדוק (או לעשות) אצלך – חיבורים, פיקסל, אשראי ועוד…
וסרטונים שילוו אותך לאורך הדרך.

ואם לא תצליחי? יש קבוצת פייסבוק שאני עונה בה (באריכות, מבטיחה) על כל שאלה שעולה!

ממומן על טורבו זה קורס דיגיטלי, בו את מקבלת שם וסיסמה ונכנסת לתוך מערכת הקורסים שלי.

הקורס בנוי לפי מודולים – ובכל מודול יש סרטונים עם הסברים ברורים מה צריך לעשות.

חלק מהסרטונים הם טכניים בלבד, ותצטרכי לעקוב אחרי השלבים (אפשר גם לסכם תוך כדי ולחזור אליהם בכל פעם שתעלי קמפיין),
וחלק מהסרטונים מכוונים לפסיכולוגיה ולהבנה שעומדת מאחורי הקמפיין – והשילוב של שניהם יוצר קמפיין מושלם.

עכשיו לכי תמצאי כזה דבר במחיר כזה 🙂

אני מתחייבת שהקורס הדיגיטלי יהיה פתוח ל-3 השנים הבאות (עד יולי 2027).

אשתדל לעדכן אותו ככל הניתן לאורך הזמן, במיוחד בזמן הקרוב, אך לא יכולה להבטיח שבכל שינוי או עדכון (במיוחד אם הם גדולים) – אני אעלה את כל החידושים.

נכון לעכשיו, יולי 2024 – הקורס הוא הכי מעודכן שאפשר.

כן! היו שלושה מרתונים ממש מוצלחים עם מעל 150 משתתפות בסך הכל בשנה האחרונה.

מי שהתמידה והלכה לפי הסרטונים – למדה המוןןן. הפידבקים היו מהממים ומשמחים 🙂

ולמרות שזה עבד מצויין ויש ביקוש מטורף (כמעט כל יום מקבלת הודעה מתי המרתון הבא), החלטתי לוותר על הפורמט של המרתון כי זה גבה ממני המון מאמצים והקשה עליי מאוד,

והחלטתי לעשות שיפטינג לפורמט אחד וקל יותר לתפעול – קורס דיגיטלי , שאני לא אצטרך להיות בפרונט ולהוביל אותו, אלא הכל מוקלט ומוכן,
ואפשר לצפות בו בכל זמן שרוצים ולא רק 5 ימים.

כן, אני מלמדת כל מה שצריך כדי לדעת. ואם יש משהו שפספסתי או שלא היה לך מספיק מובן – תוכלי לשאול ולקבל ממני מענה מאוד (מאוד) מפורט בקבוצת הפייסבוק או במייל.

במודול הראשון אנחנו נעשה יישור קו בענייני מערכת הפרסום והפיקסל, ולאורך כל הסרטונים אני משתדלת להסביר הכל כמו שצריך. 

מה שכן – כדאי שיהיה לך כבר דף נחיתה או אתר מוכן שאת אוהבת, ושתדעי מה את רוצה לפרסם.

אם אהבת את מה שקראת בדף הזה אבל את חושבת שלא תעמדי בקורס דיגיטלי שכזה – מוזמנת לשלוח פירוט למייל או לוואטסאפ שלנו וביחד ננסה להבין אם זה יכול להתאים או לא:
tali@digitalinka.co.il 
053-4832577

כן!

יש קבוצת פייסבוק למשתתפות הקורס הדיגיטלי 'ממומן על טורבו' בלבד,
שם אפשר לשאול אותי כל שאלה – ואני עונה (בהרחבה) תוך 48 שעות!

כן! שירות עם דף נחיתה הוא בדיוק כמו מדריך חינמי עם דף נחיתה.

כל עוד משאירים לך ליד בדף הנחיתה – זה יכול להתאים לך.

קודם כל, אם את מרגישה שאת עומדת בכל הדרישות – את מוזמנת להצטרף. במקרה הכי גרוע, תלמדי רק משהו אחד חדש, שגם הוא בטוח יעזור לך.

אפילו אני, עם ניסיון של 8 שנים בקמפיינים, הייתי נרשמת לקורס דיגיטלי במחיר כזה כדי ללמוד טריקים חדשים מאשת מקצוע שכל מה שהיא עושה בחיים זה קמפיינים (פלוס מינוס). באמת 🙂

אבל חייבת כאן גילוי נאות: אם מראש את יודעת שאת לא הולכת להשקיע, וקונה את הקורס הדיגיטלי רק כדי להגיד שיש לך – תרדי מזה מראש. 
ממומן אפשר להצליח רק בעבודה קשה, ניסוי וטעייה.
ולמרות שאני מקצרת ממש את הדרך ומדלגת על הרבה טעויות שאני עשיתי – עדיין יהיו טעויות, ועדיין יהיה קשה.

אז אם את לא מפחדת מעבודה קשה – וולקאם 🙂
אם את מרגישה שזה גדול עלייך עוד לפני שהתחלת – תעשי חושבים שנית.

אני חושבת שכן. את תוכלי ללמוד הרבה, גם בלי לבצע את המשימות ולעלות לאוויר עם קמפיין.
אם את רוצה ללמוד ולהשתדרג? שימי את התנור על טורבו!

חד משמעית כן! כל עוד תפני זמן ותלמדי את כל הקורס, תמלאי בהצלחה את כל המשימות ותלכי איתי צעד צעד, לא תפחדי לשאול שאלות ולהתייעץ – הקמפיין שלך יוכל להיות באוויר ממש בקרוב!!!!

אני שמחה שזו שאלה שעולה לראש 🙂

אני הולכת לשתף אותך פה בתאוריה שלי:

קורסים דיגיטליים לא נועדו להיות יקרים!
מקורס דיגיטלי יקר אני לעולם לא ארוויח כסף ולא אצליח להחזיר השקעה כמו שאני רוצה.

קורס דיגיטלי נועד להיות במחיר נגיש – כדי שעם השקה נכונה וקמפיין טוב – הוא יהיה ממש רווחי!
או בקיצור: עובדים על המספרים הגדולים, כמה שיותר מכירות כך מרוויחים יותר, וזה יכול לקרות רק עם קורסים זולים.

מעבר לידע המטורף שיש לי (ואיזה כיף שאני יכולה להגיד את זה על עצמי), השקעתי בקורס הזה המוןןןןן משאבים, זמן וכסף
ואני מאמינה בו בכל ליבי,
אז נכון שמבחינת עלות מול תועלת הוא שווה הרבה הרבה יותר ממה שתמחרתי אותו,
אבל אני לא יכולה ללכת כנגד התאוריה והאמונה שלי, אז את מרוויחה 😜

אין בעיה! מוזמנת לשלוח מייל לכתובת:
tali@digitalinka.co.il עם השאלה, ואנחנו נשתדל לענות במהרה!

🍪 הקמפיין שלך היה רץ כל הזמן

🍪 את יודעת מתי להחליף בו מודעות או קהל

🍪 את יודעת מהי עלות לליד / רכישה טובה בשבילך

🍪 ושלא נדבר על כמות הלידים שלא מפסיקה להיכנס

🍪 את לא תצטרכי לשבור את הראש על הקמפיין

🍪 את מרגישה ביטחון בניהול הקמפיינים שלך שיעשו את העבודה בשבילך

🍪 וכל זה יכול לקרות… ממש אחרי הלחיצה על הכפתור!

מי מעבירה את הקורס הדיגיטלי המטורף הזה?

אני! טלי דרון. טלינקה!

אני חיה את תחום השיווק מעל 10 שנים – התחלתי את דרכי ככותבת תוכן, ואז נחשפתי לעולם הקמפיינים והסטטיסטיקות ומאז אני יודעת שזה בדיוק מה שנועדתי לעשות.
התחלתי את הקריירה שלי בתחום הפרסום כעוזרת סמנכ״ל שיווק בסטארט אפ, בין היתר גם הייתי מנהלת פרסום של חברת נדל״ן. לאחר מכן ניהלתי מחלקת דיגיטל במשרד פרסום, 
ומשם החלטתי שאני רוצה סוכנות דיגיטל משלי והתחלתי 
לעבוד על זה. 
כיום, 7 שנים אחרי, יש לי צוות מקסים, וביחד אנחנו מנהלות קמפיינים וסושיאל ואוכלות מלא עוגיות 🙂

עם שני תארים בתקשורת ומנהל עסקים ואינספור קורסים ותעודות, אני לא מפסיקה ללמוד עוד ועוד, ויודעת שזה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות – ללמוד, להקשיב ולהתפתח נון-סטופ.

לאחר שניהלתי אלפי קמפיינים, קידמתי מאות עסקים בתחומים שונים (באמת, נדיר שיש תחום שלא בניתי לו קמפיין או ייעצתי עבורו) ולימדתי עשרות קמפיינרים ובעלי עסקים – הבנתי שזה מה שאני אוהבת לעשות, ואין שמחה ממני לחלוק את הידע ולהעביר אותו הלאה, ולהביא להצלחה גם את העסק שלך.

אני מזמינה אותך לעשות זאת יחד איתי – ללמוד, להקשיב ולהתפתח. אני בטוחה שתצאי עם הרבה אסימונים ותובנות חדשות, וכמובן – עם קמפיין נוצץ שיעבוד תמיד (ואולי חשק לעוגיות על הדרך, לא לוקחת אחריות!).

עיצוב ובניית דף הנחיתה: ספיר בנדה דיזיין