fbpx

אחרי מעל ל-150 משתתפות...
התוכנית ללימוד ממומן בשיטה הייחודית שלי יוצאת לדרך!

ניהול קמפיינים ממומנים לא חייב להיות מטלה קשה.

🍪🍪🍪

🟠 אם תמיד רצית ללמוד ממומן ולא היתה לך הזדמנות

🟠 או אפילו כבר למדת פעם באיזה סדנה או קורס אבל לא הפקת מזה כלום.

🟠 יש לך מדריך חינמי או קורס דיגיטלי שפשוט ׳יושבים על המדף׳ ומעלים אבק.

🟠 או שאת כן עושה להם כבר ממומן, אבל בטוחה שיכולה להרוויח הרבה יותר.

🟠 ואולי את פשוט רוצה לקבל עוד לידים לשירות שלך. כמה פשוט…

ענית על אחד מהם ״כן, זו אני!״? כדאי לך להמשיך לקרוא בתשומת לב…

 

הגיע הזמן סוף סוף להבין איך להקים ולנהל 
את הקמפיינים הממומנים שלך, 

שיחזירו לך את ההשקעה על הזמן והכסף
ויגדילו את ההכנסה שלך

כי אני באמת חושבת שמגיע לך לדעת את הידע הזה. 

🍪

ואלה התוצאות שיכולות להיות גם לך:

 

 בלי ללחוץ על הכפתור של ה׳BOOST׳ ולהתפלל שמשהו יקרה

★ בלי לשלם לי אלפי שקלים בחודש לניהול קמפיינים

★ בלי לשרוף כסף על קמפיין שמביא רק חשיפות ולא תוצאות אמיתיות שמכניסות כסף לחשבון הבנק שלך

 

אחרי שלושה מרתונים מוצלחים,
מעל 150 מרתוניסטיות,
קמפיינים ממש מוצלחים
והרבה בעלות עסקים מוצלחות (מאוד!) ששדרגו את עצמן והידע שלהן

החלטתי לארוז את המרתון לתוכנית שתשאר איתך לעד 💍

  

קיבלתי מדי יום שאלות מתי אני פותחת
מחזור נוסף, וכמה הוא נחוץ בתקופה הזו של הקיץ והחגים,
מעדכנות, משתדרגות ומתכננות להכניס הרבה יותר כסף עד סוף השנה (או שזו רק אני?! 😆)

וממומן זו ה-דרך להרוויח כסף

שיכולה לעזור לך כרגע בעסק
ולתת לך את הביטחון הכלכלי והשיווקי שאת רוצה (וצריכה)

ולהקפיץ אותך משמעותית בהכנסות

🍪

אם את בעלת עסק כנראה שכבר עשית את זה..

בנית מוצר דיגיטלי כלשהי,
מדריך או קורס,
או שיש לך שירות שאת צריכה עבורו לקוחות פוטנציאליים
(מה שנקרא – לידים 🎯)

 

אם את מפחדת לעשות ממומן:

את מוותרת על כלי עוצמתי שיכול ליצור לך
חשיפה גדולה ברשתות החברתיות,
ואם תדעי לעשות את זה נכון…

החשיפה הזו תביא לך לקוחות חדשים.

לקוחות שקונים את הקורסים שלך,
לקוחות שמורידים את המדריך שלך,
לקוחות שמשאירים לך פרטים

ובסוף גם משלמים לך כסף.

וזה לא משנה אם כבר שילמת ל'תותחי ממומן' או שלמדת בעצמך ורק הסתבכת עם המערכת,

בתוכנית הזו –
את הולכת להקים ולנהל קמפיינים
 ממומנים שיביאו תוצאות

ואם אנחנו עדיין לא מכירות,
היי, אני טלי דרון. טלינקה! 🍪

בעלת סוכנות הדיגיטל דיגיטלינקה,
מנהלת קמפיינים מזה 8 שנים, אישה, אמא ויזמת בנשמה.

ממומן על טורבו (4)

זכיתי לראות מאות עסקים צומחים משיווק דיגיטלי (כשהוא נעשה כמו שצריך, כמובן).

במשך שנים עשיתי את הכל לבד:

למדתי לבד, עברתי קורסים, התנסיתי, פיתחתי שיטות למידה והעברתי המון הדרכות פרטיות.

אני יודעת כמה מורכב זה יכול להיות לעשות את זה לבד,

ובדיוק בגלל זה החלטתי ללמד בגובה העיניים – כמו שאני הייתי רוצה שילמדו אותי.

🍪

במשך שנים אין יום שחברות, מכרות ואפילו נשים שאני לא מכירה – שולחות לי הודעות על קמפיינים ממומנים

״למה המודעה הזו לא עובדת?״

״מה עשיתי לא טוב בקמפיין?״

״למה הפיקסל לא עובד לי?״

או אפילו ״האם זה מתאים לי ומאיפה מתחילים?!״

 

הלוואי ויכולתי לענות לכולן באותו רגע, אבל הזמן שלי מוגבל מאוד.

היום-יום שלי עמוס, אני בעלת סוכנות דיגיטל שעובדת עם הרבה לקוחות בקמפיינים וניהול סושיאל,

שמקבלים מאיתנו מעל ומעבר – והעבודה אצלנו לא נגמרת.

וכל מי שפנתה אליי ללימוד קמפיינים או מנסה לסגור איתי הדרכה אחת על אחת:

אני לא תמיד מספיקה לעזור לכולן וזה מתסכל אותי.

ואני לא רוצה שזה יקרה יותר!

 

חשוב לי לעזור ליותר בעלות עסקים לנהל את הקמפיינים שלהן בעצמן,

ללא הצורך להיעזר בי,

ולראות יותר בעלות עסק מרוויחות את מה שמגיע להן.

 

אז עליתי על הפיתרון – ועכשיו אני יכולה ללמד גם אותך 🙂 

וזה מה שאמרו המשתתפות במרתונים הקודמים
שכיום מנהלות את הקמפיינים בעצמן:

אז איך התוכנית הזו עובדת?

השיטה שפיתחתי מחולקת ל-5 חלקים (וקצת לפני וקצת אחרי)

 

מודול ראשון | מדליקות תנורים

או במילים אחרות: בודקות שהכל אצלנו תקין בחשבון המודעות כדי שנוכל לצאת לדרך!

הדרכה שתכניס אותך לעניינים, עם הוראות ברורות וצ׳קליסט מסודר.

בשלב הזה תוודאי ש:
– הפיקסל מותקן באתר (ואם עדיין אין לך – תביני מה זה ותוכלי להתקין בעזרת ההסבר)
– אשראי תקין לחיובים
– אימות דו-שלבי בחשבון

בנוסף, תצטרפי לקבוצת פייסבוק סגורה בה תוכלי לשאול שאלות ולקבל מאיתנו מענה.

 

מודול שני | הגדרות!

או במילים אחרות: מכינות את הבצק שלנו,
כדי שבמידה ופספסת משהו בעבר – תוכלי להיות בטוחה שאת יודעת.

מה נלמד?

– ניישר קו על המערכת

– מה זאת המרה?

– היכרות עם EVENTS MANAGER

– שתי שיטות להטמעת המרות

– נבדוק שההמרות שלנו עובדות

זה החלק הכי קשה במרתון, ואנחנו נצלח אותו ביחד כבר על ההתחלה.

 

מודול שלישי |  קהלים קהלים קהלים

או במילים אחרות: מבינות למי העוגיות שלנו בכלל מיועדות.

מה נלמד? 

– איזה סוגי קהלים יש

– מה מתאים לעסק שלי 

– וכמובן- איך בונים אותם בצורה המדוייקת ביותר

 

מודול רביעי | עובדות על הקופי

או במילים אחרות: הקופי והקריאייטיב, העוגיה של כל קמפיין!

מה נלמד?

– סוגי מטרות וקמפיינים, איך לבחור את מטרת הקמפיין הנכונה?

– הכל על מודעות: איזה קופי יכול לעבוד לי, מה חשוב להדגיש, איזה מודעות כדאי לי להעלות, 
דגשים בעיצוב ודגשים בכתיבה.

– וגם… נתחיל להעלות את הקמפיין שלנו!

 

מודול חמישי | מעלות את הקמפיין לאוויר!

או במילים אחרות: אופות את הקמפיין שלנו עם הסקת מסקנות נכונה!

מה נלמד?

– נעלה את המודעות ואת הקמפיין כולו לאוויר! 🥳

– איך נראה קמפיין שבנוי כמו שצריך

– יעילות על גבי המערכת כדי שבפעמים הבאות כבר נוכל לתקתק

– כל מה שצריך לדעת על קריאת נתונים ואופטימיזציה:
איך נדע מה ומתי לשפר, מתי כדאי להעלות תקציב ומתי לכבות, 
מתי להוסיף מודעה חדשה ומתי לנסות קהל אחר. 

– תקציבים וחישובי החזר השקעה 

 

בנוסף, יהיו עוד מלאאא בונוסים

1. תורת הלידים על פי טלינקה – הרצאת בונוס חובה לכל מי שעובדת עם קמפייני לידים

2. צ׳קליסט לדף נחיתה שמוכן לקמפיין ממומן

3. צ׳קליסט לפני העלאת קמפיין

4. קוקי פייסט – 10 מודעות שתוכלו פשוט להעתיק ולשנות

5. 30 הוקים למודעות

6. מדריך גדלי תמונות למודעות

7. חוברת עבודה > לפני העלאת קמפיין

 

הוא קורס דיגיטלי שנוצר מתוצאה של שעות שבהן בניתי קמפיינים,

ישבתי על המערכת, למדתי כל כפתור וניסיתי כל קריאייטיב,

והכי חשוב – עשרות הדרכות ו-3 תוכניות שהעברתי בלייב, שבהן למידה מהטעויות של עצמי ותיקנתי בקורס הזה.

🍪

ו… בתוכנית הזו

את הולכת להבין איך להקים את הקמפיין המנצח שהולך להזרים לך לקוחות חדשים לעסק

ולהביא לך החזר השקעה חיובי על הכסף שלך.

ולא רק זה – את תדעי לנהל אותו (ואת הקמפיינים האחרים שלך), לגמרי בעצמך.

ולא רק את החלקים הטכניים (כי את זה אפשר ללמוד בכל מקום)
אלא את התהליך הפסיכולוגי שגורם לכל קמפיין להיות מוצלח.

עם מה תצאי תאכלס מהתוכנית?

קמפיין ממיר, לקהל המדוייק שלך, עם המסר והקריאייטיב המדוייקים שלך שפשוט
גורם להם ללחוץ על הלינק, להשאיר ליד, לרכוש או להוריד את מה שהצעת להם.
במינימום כסף ומינימום זמן התעסקות מצידך.

🍪

מה ההשקעה שלך בתוכנית?

האמת שישבתי וחשבתי על זה לא מעט עם הצוות שלי,
אנחנו בסוכנות ׳דיגיטלינקה׳ לוקחות מינימום 3,000 ש״ח + מע״מ לחודש כשאנחנו מנהלות את הקמפיינים בעצמינו.
(ויש סוכנויות דיגיטל הרבה יותר יקרות מאיתנו)

יש לי גם תוכנית ליווי עסקית בה אני מלמדת ניהול קמפיינים ב-4 מפגשים, יחד עם בניית אסטרטגיה וליווי שוטף
שהעלות שלה היא 4,800 ש״ח + מע״מ

ואם תעשי את החישוב בעצמך,
אפשר להבין שככה בכיף הייתי יכולה לתמחר תוכנית כזאת עם כל הידע שיש בתוכה
בלפחות 1,200 ש"ח אם לא יותר…

אבל,
בגלל שהמטרה שלי פה היא שכל בעלת עסק שיש לה רצון עז להצליח ולפרוץ דווקא עכשיו,
תוכל להזרים תנועה,
לייצר חשיפה,
ולהפוך את הלקוחות שלה ללקוחות משלמים 
בעזרת השיטות שלי לקמפיינים ממומנים.

ולתת את הכתף שלי בתקופה הזו, יחד עם מוטיבציה, רעיונות וכל הידע שיש אצלי על קמפיינים

🍪

ההשקעה בתוכנית היא רק:

555 ש״ח (כן, כולל המע״מ)

 
רגע רגע רגע,
אנחנו פה בהשקה ואני מתרגשת ממש
חשבתם שאני לא אעשה מחיר מיוחד?!
אז עד ה-22.7 בחצות
המחיר יהיה רק

397₪!!!!! 😱

 
 
(כן כן טלינקה, זה באמת מחיר מטורף לכל ההשקעה
אבל זה רק לשלושה ימים, את יכולה להרגע)

זה הזמן שלך להצטרף למעל 150 תותחיות שכבר בונות לעצמן את הקמפיינים בשיטה הייחודית שלי

אז איך את מצטרפת?

אם את רוצה ללמוד להקים בעצמך את הקמפיינים,
וליצור קמפיין שמביא לך תוצאות אמיתיות

🍪

תכניסי את המייל שלך כאן למטה,
תעברי לדף תשלום מאובטח,
וממש בקרוב גם את תדעי לנהל את הקמפיינים שלך בעצמך!
(הגשמת חלום, לא?)

תני לי לנחש אם קלעתי בול

את יודעת שיש לך מדריך חינמי ממש טוב או קורס דיגיטלי שעבדת עליו המון, ואת יודעת שיכול להימכר כמו לחמניות (עוגיות?) חמות,
אבל עד עכשיו זה לא קרה, לפחות לא בסדר גודל שחשבת.

או שאולי את נותנת שירות הכי טובה בעולם, אבל כמות הלידים פשוט לא מספיקה.

וזה מטריד אותך, מטריד אותך שיש לך משהו שעבדת עליו כל כך קשה והוא לא משרת אותך.

מוצר או שירות קיימים שלא מכניסים אנשים לרשימת תפוצה או מספיק כסף לחשבון הבנק.
הם כבר קיימים!
רק הקמפיין עוצר אותך מלהתפוצץ בגדול.

🍪

ובאמצעות התוכנית הזו-
את תוכלי להריץ קמפיינים שיכולים לעבוד בשבילך לתמיד.

כל הפסיכולוגיה שלמדתי במהלך השנים, כל הדברים שעובדים או לא עובדים
כל הסודות שלי על מצע של עוגיות. 

ואל תשכחי להראות לי בסוף את התוצאות!

למי המרתון מתאים בול?

✔ יש לך קמפיינים שרצו או אפילו כרגע רצים?

✔ את מכירה את מערכת הפרסום של מטא? או יודעת שתוכלי ללמוד ולהתמודד איתה לגמרי בעצמך? 

✔ את יודעת מה זה פיקסל, או לכל הפחות לא מפחדת ללמוד עליו ולהצליח פי מיליון באמצעותו?

✔ את מנהלת סושיאל ורוצה להוסיף עוד שירות שתוכלי להציע ללקוחות שלך?

✔ יש לך מדריך חינמי או קורס קטן שאת רוצה למכור באופן קבוע ולאורך זמן? יש לך שירות עם דף נחיתה שאת רוצה לקבל עבורו יותר לידים?

✔ את אלופה בטקסטים ואוהבת לעצב לעצמך (בקיצור, תותחית שאוהבת שדברים יוצאים מושלמים מהידיים שלה)?

✔ את מוכנה להעלות קמפיינים לאוויר ולהצליח להגדיל את המכירות באמצעותם?

אם ענית אפילו על אחת מהשאלות הללו בתשובה ״כן!!!״ >
התוכנית הזו אכן מתאים לך כמו שחשבת! 🍪 

למי המרתון פחות מתאים?

אין לך מושג מה זה פיקסל ואת מפחדת לגלות?
 למרות שבתוכנית אנחנו לומדות מה זה פיקסל ואיך להתקין, אם הבהלתי אותך במשפט הזה אז אולי התוכנית פחות מתאימה לך.

בחיים לא נגעת במערכת הפרסום של מטא ואת לא טכנולוגית בעליל?

את לא אוהבת לעבוד קשה ולא מעוניינת בתוצאות אמיתיות?

הקמפיין שלך מניב תוצאות מספיק טובות בשבילך ואת לא חושבת שניתן לשפר אותו?

השיווק שלך מספיק כיום ואת לא רוצה ללמוד עכשיו סקיל חדש ונחוץ?

אין לך כמה שעות פנויות  כדי ללמוד ממומן ולנהל את הקמפיינים בעצמך (בערך 6-7 שעות כולל העבודה עצמה)?

 מנהל המודעות שלך מושבת?

אם ענית על אחת מהשאלות האלה ״כן״ > איימ סורי, אבל כנראה שהתוכנית שלי פחות מתאימה לך…

ואם שאלת את עצמך…

שאלה מעולה! כדי לצלוח בצורה הטובה ביותר את התוכנית ולצאת עם קמפיין טורבו שמביא תוצאות אמיתיות, את תצטרכי לוודא שהכל מוכן, ואנחנו נעבוד על זה במודול הראשון של התוכנית.

יש צ׳קליסט מטורף עם הסברים על כל הדברים שתצטרכי לבדוק (או לעשות) אצלך – חיבורים, פיקסל, אשראי ועוד…
וסרטונים שילוו אותך לאורך הדרך.

ואם לא תצליחי? יש קבוצת פייסבוק שאני עונה בה (באריכות, מבטיחה) על כל שאלה שעולה!

ממומן על טורבו היא תוכנית דיגיטלית, בה את מקבלת שם וסיסמה ונכנסת לתוך מערכת הקורסים שלי.

התוכנית בנויה לפי מודולים – ובכל מודול יש סרטונים עם הסברים ברורים מה צריך לעשות.

חלק מהסרטונים הם טכניים בלבד, ותצטרכי לעקוב אחרי השלבים (אפשר גם לסכם תוך כדי ולחזור אליהם בכל פעם שתעלי קמפיין),
וחלק מהסרטונים מכוונים לפסיכולוגיה ולהבנה שעומדת מאחורי הקמפיין – והשילוב של שניהם יוצר קמפיין מושלם.

עכשיו לכי תמצאי כזה דבר במחיר כזה 🙂

אני מתחייבת שהתוכנית תהיה פתוחה ל-3 השנים הבאות (עד יולי 2027).

אשתדל לעדכן אותה ככל הניתן לאורך הזמן, במיוחד בזמן הקרוב, אך לא יכולה להבטיח שבכל שינוי או עדכון (במיוחד אם הם גדולים) – אני אעלה את כל החידושים.

נכון לעכשיו, יולי 2024 – היא הכי מעודכנת שאפשר.

כן! היו שלושה מרתונים ממש מוצלחים עם מעל 150 משתתפות בסך הכל בשנה האחרונה.

מי שהתמידה והלכה לפי הסרטונים – למדה המוןןן. הפידבקים היו מהממים ומשמחים 🙂

ולמרות שזה עבד מצויין ויש ביקוש מטורף (כמעט כל יום מקבלת הודעה מתי המרתון הבא), החלטתי לוותר על הפורמט של המרתון כי זה גבה ממני המון מאמצים והקשה עליי מאוד,

והחלטתי לעשות שיפטינג לפורמט אחד וקל יותר לתפעול – תוכנית דיגיטלית, שאני לא אצטרך להיות בפרונט ולהוביל אותה, אלא הכל מוקלט ומוכן,
ואפשר לצפות בו בכל זמן שרוצים ולא רק 5 ימים.

כן, אני מלמדת כל מה שצריך כדי לדעת. ואם יש משהו שפספסתי או שלא היה לך מספיק מובן – תוכלי לשאול ולקבל ממני מענה מאוד (מאוד) מפורט בקבוצת הפייסבוק או במייל.

במודול הראשון אנחנו נעשה יישור קו בענייני מערכת הפרסום והפיקסל, ולאורך כל הסרטונים אני משתדלת להסביר הכל כמו שצריך. 

מה שכן – כדאי שיהיה לך כבר דף נחיתה או אתר מוכן שאת אוהבת, ושתדעי מה את רוצה לפרסם.

אם אהבת את מה שקראת בדף הזה אבל את חושבת שלא תעמדי בתוכנית כזו – מוזמנת לשלוח פירוט למייל או לוואטסאפ שלנו וביחד ננסה להבין אם זה יכול להתאים או לא:
tali@digitalinka.co.il 
053-4832577

כן!

יש קבוצת פייסבוק למשתתפות התוכנית בלבד,
שם אפשר לשאול אותי כל שאלה – ואני עונה (בהרחבה) תוך 48 שעות!

כן! שירות עם דף נחיתה הוא בדיוק כמו מדריך חינמי עם דף נחיתה.

כל עוד משאירים לך ליד בדף הנחיתה – זה יכול להתאים לך.

קודם כל, אם את מרגישה שאת עומדת בכל הדרישות – את מוזמנת להצטרף. במקרה הכי גרוע, תלמדי רק משהו אחד חדש, שגם הוא בטוח יעזור לך.

אפילו אני, עם ניסיון של 8 שנים בקמפיינים, הייתי נרשמת למרתון במחיר כזה כדי ללמוד טריקים חדשים מאשת מקצוע שכל מה שהיא עושה בחיים זה קמפיינים (פלוס מינוס). באמת 🙂

אבל חייבת כאן גילוי נאות: אם מראש את יודעת שאת לא הולכת להשקיע, וקונה את התוכנית רק כדי להגיד שיש לך – תרדי מזה מראש. 
ממומן אפשר להצליח רק בעבודה קשה, ניסוי וטעייה.
ולמרות שאני מקצרת ממש את הדרך ומדלגת על הרבה טעויות שאני עשיתי – עדיין יהיו טעויות, ועדיין יהיה קשה.

אז אם את לא מפחדת מעבודה קשה – וולקאם 🙂
אם את מרגישה שזה גדול עלייך עוד לפני שהתחלת – תעשי חושבים שנית.

אני חושבת שכן. את תוכלי ללמוד הרבה, גם בלי לבצע את המשימות ולעלות לאוויר עם קמפיין.
אם את רוצה ללמוד ולהשתדרג? שימי את התנור על טורבו!

חד משמעית כן! כל עוד תפני זמן ותלמדי את כל הקורס, תמלאי בהצלחה את כל המשימות ותלכי איתי צעד צעד, לא תפחדי לשאול שאלות ולהתייעץ – הקמפיין שלך יוכל להיות באוויר ממש בקרוב!!!!

אני שמחה שזו שאלה שעולה לראש 🙂

אני הולכת לשתף אותך פה בתאוריה שלי:

קורסים דיגיטליים לא נועדו להיות יקרים!
מקורס דיגיטלי יקר אני לעולם לא ארוויח כסף ולא אצליח להחזיר השקעה כמו שאני רוצה.

קורס דיגיטלי נועד להיות במחיר נגיש – כדי שעם השקה נכונה וקמפיין טוב – הוא יהיה ממש רווחי!
או בקיצור: עובדים על המספרים הגדולים, כמה שיותר מכירות כך מרוויחים יותר, וזה יכול לקרות רק עם קורסים זולים.

מעבר לידע המטורף שיש לי (ואיזה כיף שאני יכולה להגיד את זה על עצמי), השקעתי בקורס הזה המוןןןןן משאבים, זמן וכסף
ואני מאמינה בו בכל ליבי,
אז נכון שמבחינת עלות מול תועלת הוא שווה הרבה הרבה יותר ממה שתמחרתי אותו,
אבל אני לא יכולה ללכת כנגד התאוריה והאמונה שלי, אז את מרוויחה 😜

אין בעיה! מוזמנת לשלוח מייל לכתובת:
tali@digitalinka.co.il עם השאלה, ואנחנו נשתדל לענות במהרה!

רק תחשבי אם...

◀ הקמפיין שלך היה רץ כל הזמן

◀ את יודעת מתי להחליף בו מודעות או קהל

◀ את יודעת מהי עלות לליד / רכישה טובה בשבילך

◀ ושלא נדבר על כמות הלידים שלא מפסיקה להיכנס

◀ את לא תצטרכי לשבור את הראש על הקמפיין

◀ את מרגישה ביטחון בניהול הקמפיינים שלך שיעשו את העבודה בשבילך

◀וכל זה יכול לקרות… ממש אחרי הלחיצה על הכפתור!

מי מעבירה את התוכנית המטורפת הזה?
אני! טלי דרון. טלינקה! 

Asset-5@300x 1

אני חיה את תחום השיווק מעל 10 שנים – התחלתי את דרכי ככותבת תוכן, ואז נחשפתי לעולם הקמפיינים והסטטיסטיקות ומאז אני יודעת שזה בדיוק מה שנועדתי לעשות.
התחלתי את הקריירה שלי בתחום הפרסום כעוזרת סמנכ״ל שיווק בסטארט אפ, בין היתר גם הייתי מנהלת פרסום של חברת נדל״ן. לאחר מכן ניהלתי מחלקת דיגיטל במשרד פרסום, 
ומשם החלטתי שאני רוצה סוכנות דיגיטל משלי והתחלתי 
לעבוד על זה. 
כיום, 7 שנים אחרי, יש לי צוות מקסים, וביחד אנחנו מנהלות קמפיינים וסושיאל ואוכלות מלא עוגיות 🙂

עם שני תארים בתקשורת ומנהל עסקים ואינספור קורסים ותעודות, אני לא מפסיקה ללמוד עוד ועוד, ויודעת שזה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות – ללמוד, להקשיב ולהתפתח נון-סטופ.

לאחר שניהלתי אלפי קמפיינים, קידמתי מאות עסקים בתחומים שונים (באמת, נדיר שיש תחום שלא בניתי לו קמפיין או ייעצתי עבורו) ולימדתי עשרות קמפיינרים ובעלי עסקים – הבנתי שזה מה שאני אוהבת לעשות, ואין שמחה ממני לחלוק את הידע ולהעביר אותו הלאה, ולהביא להצלחה גם את העסק שלך.

אני מזמינה אותך לעשות זאת יחד איתי – ללמוד, להקשיב ולהתפתח. אני בטוחה שתצאי עם הרבה אסימונים ותובנות חדשות, וכמובן – עם קמפיין נוצץ שיעבוד תמיד (ואולי חשק לעוגיות על הדרך, לא לוקחת אחריות!).