🟠 אם תמיד רצית ללמוד ממומן ולא היתה לך הזדמנות
🟠 או אפילו כבר למדת פעם באיזה סדנה או קורס אבל לא הפקת מזה כלום.
🟠 או אם יש לך מדריך חינמי או קורס דיגיטלי שפשוט ׳יושבים על המדף׳ ומעלים אבק.
🟠 או שאת כן עושה להם כבר ממומן, אבל בטוחה שיכולה להרוויח הרבה יותר.
🟠 או אולי את פשוט רוצה לקבל עוד לידים לשירות שלך. כמה פשוט…
ענית על אחד מהם ״כן, זו אני!״? כדאי לך להמשיך לקרוא בתשומת לב…
כי אני באמת חושבת שמגיע לך לדעת את הידע הזה.
★ בלי ללחוץ על הכפתור של ה׳BOOST׳ ולהתפלל שמשהו יקרה
★ בלי לשלם לי אלפי שקלים בחודש לניהול קמפיינים
★ בלי לשרוף כסף על קמפיין שמביא רק חשיפות ולא תוצאות אמיתיות שמכניסות כסף לחשבון הבנק שלך
אולי עכשיו תורך?
קיבלתי מדי יום שאלות מתי אני פותחת
מחזור נוסף, וכמה הוא נחוץ בתקופה הזו של תחילת שנה,
שאנחנו בונות את התוכנית לשנת 2024
מעדכנות ומשתדרגות ומתכננות להכניס הרבה יותר כסף השנה (או שזו רק אני?! 😆)
שיכולה לעזור לך כרגע בעסק
ולתת לך את הביטחון הכלכלי והשיווקי שאת רוצה (וצריכה)
ולהקפיץ אותך משמעותית ב-2024
בנית מוצר דיגיטלי כלשהו..
מדריך או קורס,
או שיש לך שירות שאת צריכה עבורו לידים
אם את מפחדת לעשות ממומן:
את מוותרת על כלי עוצמתי שיכול ליצור לך חשיפה גדולה ברשתות החברתיות, ואם תדעי לעשות את זה נכון…
החשיפה הזו תביא לך לקוחות חדשים.
לקוחות שקונים את הקורסים שלך,
לקוחות שמורידים את המדריך שלך,
לקוחות שמשאירים לך פרטים..
וזה לא משנה אם כבר שילמת ל'תותחי ממומן' או שלמדת בעצמך ורק הסתבכת עם המערכת,
בעלת סוכנות הדיגיטל דיגיטלינקה,
מנהלת קמפיינים מזה 8 שנים, אישה, אמא ויזמת בנשמה.
זכיתי לראות מאות עסקים צומחים משיווק דיגיטלי (כשהוא נעשה כמו שצריך, כמובן).
במשך שנים עשיתי את הכל לבד:
למדתי לבד, עברתי קורסים, התנסיתי, פיתחתי שיטות למידה והעברתי המון הדרכות פרטיות.
במהלך כל אותן השנים אין יום שחברות, מכרות ואפילו נשים שאני לא מכירה – שולחות לי הודעות על קמפיינים ממומנים
״למה המודעה הזו לא עובדת?״
״מה עשיתי לא טוב בקמפיין?״
״למה הפיקסל לא עובד לי?״
אז כל אותן אלה ששאלו ניסו לסגור איתי הדרכה אחת על אחת בזום,
חלק הצלחתי להכניס ללו״ז שלי, חלק קבעתי איתן חודשים קדימה ולחלק פשוט אמרתי לא והעברתי לקולגות.
אני לא רוצה שזה יקרה יותר!
אני רוצה לעזור, אני רוצה ללמד, אני רוצה לענות.
השיטה שפיתחתי מחולקת ל-4 חלקים (וקצת לפני וקצת אחרי)
או במילים אחרות: בודקות שהכל אצלנו תקין בחשבון המודעות כדי שנוכל לצאת לדרך!
את תקבלי צ'ק ליסט שבו תצטרכי לוודא:
– פיקסל תקין באתר (ואם עדיין אין לך – תוכלי להתקין בעזרת ההסבר)
– אשראי תקין בחיובים
– אימות דו-שלבי בחשבון
בנוסף, תצטרפי לקבוצת וואטסאפ לעדכונים
ולקבוצת פייסבוק בה תצפי בהדרכות ותוכלי לשאול שאלות ולקבל מאיתנו מענה.
או במילים אחרות: מכינות את הבצק שלנו,
כדי שבמידה ופספסת משהו בעבר – תוכלי להיות בטוחה שאת יודעת.
מה נלמד?
– ניישר קו על המערכת
– מה זאת המרה?
– היכרות עם EVENTS MANAGER
– שתי שיטות להטמעת המרות
– נבדוק שההמרות שלנו עובדות
זה החלק הכי קשה במרתון, ואנחנו נצלח אותו ביחד כבר על ההתחלה.
או במילים אחרות: מבינות למי העוגיות שלנו בכלל מיועדות.
מה נלמד?
– איזה סוגי קהלים יש
– מה מתאים לעסק שלי
– וכמובן- איך בונים אותם בצורה המדוייקת ביותר
או במילים אחרות: הקופי והקריאייטיב, העוגיה של כל קמפיין!
מה נלמד?
– סוגי מטרות וקמפיינים, איך לבחור את מטרת הקמפיין הנכונה?
– הכל על מודעות: איזה קופי יכול לעבוד לי, מה חשוב להדגיש, איזה מודעות כדאי לי להעלות,
דגשים בעיצוב ודגשים בכתיבה.
– וגם… נתחיל להעלות את הקמפיין שלנו!
או במילים אחרות: אופות את הקמפיין שלנו עם הסקת מסקנות נכונה!
מה נלמד?
– נעלה את המודעות ואת הקמפיין כולו לאוויר! 🥳
– איך נראה קמפיין שבנוי כמו שצריך
– יעילות על גבי המערכת כדי שבפעמים הבאות כבר נוכל לתקתק
– כל מה שצריך לדעת על קריאת נתונים ואופטימיזציה:
איך נדע מה ומתי לשפר, מתי כדאי להעלות תקציב ומתי לכבות,
מתי להוסיף מודעה חדשה ומתי לנסות קהל אחר.
– תקציבים וחישובי החזר השקעה
במהלך המרתון נעלה 6 פעמים ללייב שאלות תשובות, בו תשתבצו את עצמכן בלו״ז ותשאלו אותי שאלות
(מוכנה אפילו להתקין לכן פיקסל בלייב, נשבעת!)
ויהיו עוד מגוון בונוסים והדרכות שיעלו תוך כדי, כמו:
איך מקימים קמפיין לידים כמו שצריך, ומה ההבדל בין קמפיין לידים בתוך פייסבוק לבין קמפיין הודעות.
הדרכה עם 10 רעיונות לקריאייטיב וקופי שמתאימים לתקופה הזו + דוגמאות מהלקוחות שלי
איך עושים בוסט פוסט באינסטגרם כמו שצריך.
ועוד הרבה… 🙂
הוא מרתון שנוצר מתוצאה של שעות שבהם בניתי קמפיינים,
ישבתי על המערכת, למדתי כל כפתור וניסיתי כל קריאייטיב.
אני הולכת להקים ביחד איתך את הקמפיין המנצח שהולך להזרים לך לקוחות חדשים לעסק
ולהביא לך החזר השקעה חיובי על הכסף שלך.
ולא רק זה – את תדעי לנהל אותו (ואת הקמפיינים האחרים שלך), לגמרי בעצמך.
הסרטונים ישארו פתוחים עד 10.3
(יותר מחודש!),
כדי שיהיה לך זמן לעבוד על הכל בזמן
וקצב שלך.
ואני אהיה זמינה למענה על שאלות
בקבוצת פייסבוק כל התקופה!
בקבוצת פייסבוק ייעודית רק לנו!
★ כל המידע שצריך: 4 סרטונים עם הסברים סופר ברורים שיעלו ב-4 הימים הראשונים של המרתון, שכוללים גם טיפים וטריקים שאף אחד לא יספר לכן.
★ משימות פרקטיות לביצוע שיובילו אתכן לעלות לאוויר עם קמפיין משלכן.
★ קבוצת וואטסאפ לעדכונים שוטפים, כדי שלא תפספסי כלום.
★ מענה מעמיק ומפורט על שאלות מכל צוות דיגיטלינקה בקבוצת הפייסבוק של המרתון.
★ 6 לייבים איתי למענה על שאלות בזמן אמת! רק תצטרכי לשבץ את עצמך בלו״ז – ואני אענה על שאלות, התייעצויות ואפילו אשתלט על המחשב שלך ואפתור תקלות ובעיות בזמן אמת (בסגנון טלינקה המפצחת 😆).
★ עוד בונוסים והפתעות, כמו לייבים וסרטונים עם מידע על ממומן, שאני לא אספר עכשיו כי זה יהרוס את כל ההפתעה 🙂
קמפיין ממיר, לקהל המדוייק שלך, עם המסר המדוייק שלך שפשוט
גורם להם ללחוץ על הלינק, להשאיר ליד, לרכוש או להוריד את מה שהצעת להם.
במינימום כסף ומינימום זמן התעסקות מצידך.
האמת שישבתי וחשבתי על זה לא מעט עם הצוות שלי,
אנחנו בסוכנות ׳דיגיטלינקה׳ לוקחות מינימום 3,000 ש״ח + מע״מ לחודש ממומן כשאנחנו מנהלות את הקמפיינים בעצמנו.
(ויש סוכנויות דיגיטל הרבה יותר יקרות מאיתנו)
יש לי גם תוכנית ליווי עסקית בה אני מלמדת את הקמפיינים ב-4 מפגשים, יחד עם בניית אסטרטגיה וליווי שוטף
שהעלות שלה היא 4,800 ש״ח + מע״מ
ואם תעשי את החישוב בעצמך,
את יכולה להבין שככה בכיף הייתי יכולה לתמחר לך מרתון כזה עם כל הידע שיש בו
בלפחות 900 ש"ח אם לא יותר…
אבל,
בגלל שהמטרה שלי פה היא שכל בעלת עסק שיש לה רצון עז להצליח ולפרוץ דווקא עכשיו,
תוכל להזרים תנועה,
לייצר חשיפה,
ולהפוך את הלקוחות שלה ללקוחות משלמים
בעזרת השיטות שלי לקמפיינים ממומנים.
ולתת את הכתף שלי בתקופה הזו, יחד עם מוטיבציה, רעיונות וכל הידע שיש אצלי על קמפיינים
תכניסי את המייל שלך כאן למטה,
תעברי לדף תשלום מאובטח,
וממש בקרוב גם את תדעי לנהל את הקמפיינים שלך בעצמך!
(הגשמת חלום, לא?)
את יודעת שיש לך מדריך חינמי ממש טוב או קורס דיגיטלי שעבדת עליו המון, ואת יודעת שיכול להימכר כמו לחמניות חמות,
אבל עד עכשיו זה לא קרה, לפחות לא בסדר גודל שחשבת.
או שאולי את נותנת שירות הכי טובה בעולם, אבל הלידים פשוט לא מגיעים.
וזה מטריד אותך, מטריד אותך שיש לך משהו שעבדת עליו כל כך קשה והוא לא משרת אותך.
מוצר או שירות קיימים שלא מכניסים אנשים לרשימת תפוצה או מספיק כסף לחשבון הבנק.
הם כבר קיימים!
רק הקמפיין עוצר אותך מלהתפוצץ בגדול.
ורק עבור 467₪ בלבד, באמצעות 4 פרקים (בערך שעתיים של הקלטות סה״כ),
תוכלי להריץ קמפיינים שיכולים לעבוד בשבילך לתמיד.
ומה הבונוס?
הסרטונים יהיו פתוחים עבורך עד ה10.3 בקבוצת הפייסבוק
+ מענה לשאלות באופן שוטף בכל התקופה
+ לייבים של שאלות ותשובות איתי!
כל מה שאת צריכה זה להירשם ולהצטרף לקבוצת הפייסבוק (הלינק ישלח לאחר התשלום),
אנחנו נעשה את זה ביחד!
יש לך קמפיינים שרצו או אפילו כרגע רצים?
את מכירה את מערכת הפרסום של מטא? או יודעת שתוכלי ללמוד ולהתמודד איתה לגמרי בעצמך?
את יודעת מה זה פיקסל, או לכל הפחות לא מפחדת ללמוד עליו ולהצליח פי מיליון באמצעותו?
את מנהלת סושיאל ורוצה להוסיף עוד שירות שתוכלי להציע ללקוחות שלך?
יש לך מדריך חינמי או קורס קטן שאת רוצה למכור באופן קבוע ולאורך זמן? יש לך שירות עם דף נחיתה שאת רוצה לקבל עבורו יותר לידים?
יש לך דפי נחיתה / אתר שאת אוהבת?
את יודעת לכתוב מודעות ולעצב קריאייטיבים?
את מוכנה להעלות קמפיינים לאוויר ולהצליח להגדיל את המכירות באמצעותם?
אם ענית אפילו על אחת מהשאלות הללו בתשובה ״כן!!!״ >
המרתון הזה אכן מתאים לך כמו שחשבת!
✘ אין לך מושג מה זה פיקסל ואת מפחדת לגלות?
אל דאגה, במרתון אנחנו לומדות מה זה פיקסל ואיך להתקין, אבל אם הבהלתי אותך במשפט הזה אז אולי המרתון פחות מתאים לך.
✘ בחיים לא נגעת במערכת הפרסום של מטא ואת לא טכנולוגית בעליל?
✘ את לא אוהבת לעבוד קשה ולא מעוניינת בתוצאות אמיתיות?
✘ הקמפיין שלך מניב תוצאות מספיק טובות בשבילך ואת לא חושבת שניתן לשפר אותו?
✘ השיווק שלך מספיק כיום ואת לא רוצה ללמוד עכשיו סקיל חדש?
✘ אין לך כמה שעות פנויות בפברואר ובמרץ (מה-4.2 ועד ה10.3) בשביל ללמוד ממומן?
✘ מנהל המודעות שלך מושבת?
אם ענית על אחת מהשאלות האלה ״כן״ > איימ סורי, אבל כנראה שהמרתון שלי פחות מתאים לך…
שאלה מעולה! כדי לצלוח בצורה הטובה ביותר את האתגר ולצאת עם קמפיין טורבו שמביא תוצאות אמיתיות, את תצטרכי לוודא שהכל מוכן.
לשלב הראשון הכנתי צ׳קליסט מטורף עם הסברים על כל הדברים שתצטרכי לבדוק (או לעשות) אצלך – חיבורים, פיקסל, אשראי ועוד…
ולאחריו את מוכנה לצאת לזינוק הרשמי של המרתון.
אנחנו נפגשות בקבוצת פייסבוק סגורה רק לנו.
בכל יום בין ה-4.2 ועד ה-7.2 בשעה 9:30 עולה סרטון, כאשר כל פרק מתמקד בנושא מסויים, וצעד אחר צעד אנחנו נכסה את כל מה שצריך להקמת קמפיין.
הסרטונים האלה פתוחים עד ה-10.3 בקבוצת הפייסבוק – ובמהלך כל התקופה תוכלי לשאול שאלות ולקבל מענה מאיתנו!
וגם – אני אעלה ללייבים של שאלות ותשובות לאורך כל התקופה, כדי שנוכל לפתור *ביחד* בעיות והתלבטויות.
עכשיו לכי תמצאי כזה דבר במחיר כזה 🙂
בוודאי!
התכנים יהיו באוויר בקבוצת הפייסבוק עד ה-10.3 ותוכלי לצפות בהם בזמנך.
זה בדיוק הקטע, את לא צריכה להילחץ מהזמן ולצפות בהם כשאת מתכננת, אם בבת אחת או לחלק את זה לימים. לפי איך שאת אוהבת.
כן! היו שניים 🙂
את המרתון הראשון העברתי בתחילת חודש ספטמבר לכ-30 בעלות עסקים ממש מוצלחות, אז עוד קראתי לו אתגר.
(הרגשתי שהשם ׳אתגר׳ מוריד מהדבר המטורף שפיתחתי, אז שיניתי לו את השם ל׳מרתון׳).
ובתחילת נובמבר העברתי מרתון נוסף, והפעם היו 70 (!!!) משתתפות.
מי שהתמידה והלכה לפי הסרטונים – למדה המוןןן. הפידבקים היו מהממים ומשמחים 🙂
ובעקבות על ההמלצות שרצו על המרתון שלחו לי המון הודעות מתי המרתון הבא, ועם ביקוש לא מתווכחים – החלטתי לפתוח מרתון נוסף, תוך ששכללתי והוספתי עוד דברים לתכנים המקוריים.
כן, אני מלמדת כל מה שצריך כדי לדעת. ואם יש משהו שפספסתי או שלא היה לך מספיק מובן – תוכלי לשאול ולקבל ממני מענה מאוד (מאוד) מפורט.
בסרטון הראשון אנחנו נעשה יישור קו בענייני מערכת הפרסום, ולאורך כל הסרטונים אני משתדלת להסביר הכל כמו שצריך.
מה שכן – כדאי שיהיה לך כבר דף נחיתה או אתר מוכן שאת אוהבת, ושתדעי מה את רוצה לפרסם.
אם אהבת את מה שקראת בדף הזה אבל את חושבת שלא תעמדי באתגר כזה – מוזמנת לשלוח למייל:
tali@digitalinka.co.il
כן! זו בדיוק המטרה של המרתון!
במהלך כל התקופה הזו (4.2 עד 7.2, הימים בהם עולים הסרטונים + 8.2-10.3 – הימים בהם הסרטונים עדיין פתוחים לצפייה) קבוצת הפייסבוק תהיה פעילה, תוכלי לשאול שאלות בקבוצה ולקבל מאיתנו מענה ממש מפורט.
החלטתי בפעם הזו גם לעלות בלייבים של שאלות-תשובות ולתת מענה אפילו טוב יותר לשאלות ותקלות שצצות בדרך, כדי שלא יהיה משהו שלא תצליחי לפתור.
זה היתרון במרתון ולא בקורס דיגיטלי, שם אין את מי לשאול, ופה אנחנו מלוות אותך ממש 🙂
אליפות, לא?
כן! שירות עם דף נחיתה הוא בדיוק כמו מדריך חינמי עם דף נחיתה.
כל עוד משאירים לך ליד בדף הנחיתה – זה יכול להתאים לך.
קודם כל, אם את מרגישה שאת עומדת בכל הדרישות – את מוזמנת להצטרף אליי. במקרה הכי גרוע, תלמדי רק משהו אחד חדש, שגם הוא בטוח יעזור לך.
אפילו אני, עם ניסיון של 8 שנים בקמפיינים, הייתי נרשמת למרתון במחיר כזה כדי ללמוד טריקים חדשים מאשת מקצוע שכל מה שהיא עושה בחיים זה קמפיינים (פלוס מינוס). באמת 🙂
אני חושבת שכן. את תוכלי ללמוד הרבה, גם בלי לבצע את המשימות ולעלות לאוויר עם קמפיין. אם את רוצה ללמוד ולהשתדרג? שימי את התנור על טורבו!
כן! כל עוד תפני זמן (כחצי שעה ביום עד שעה ביום), תמלאי בהצלחה את כל המשימות, לא תפחדי לשאול שאלות ולהתייעץ – הקמפיין שלך יוכל להיות באוויר בסוף המרתון!!!!
יפה ששמת לב!
העליתי את המחיר כי אני מאמינה בכל ליבי שהמרתון הזה שווה את המחיר שאני מציעה (ואפילו הרבה הרבה יותר ממנו).
בחישוב קל – את מחזירה את המחיר הזה בקמפיין אחד מוצלח שאת מעלה בעצמך, שזה ממש אוטוטו.
האמת? אין לי מושג.
אני בעד ספונטניות. את המרתון הזה החלטתי לפתוח אחרי הרבה מאוד בקשות – ופשוט הלכתי על זה.
כרגע לא מתוכנן עוד מרתון בעתיד, אז תראי את ההזדמנות הזו כחד פעמית.
כן!
קודם כל, אם הגעת עד השאלות-תשובות, את באמת רוצה את זה. אחרת לא היית קוראת את המידע הזה.
יש לך עד ה-15.12 להשלים, להעמיק, ללמוד ולהקים קמפיינים משלך, יחד עם עזרה והדרכה ממני בקבוצת הפייסבוק.
קחי בחשבון שמדובר בכשעתיים של סרטונים, ויקח לך עוד זמן ליישם.
תספיקי?
אם כן – אז אין שום סיבה להסס ♥︎
אין בעיה! מוזמנת לשלוח מייל לכתובת:
tali@digitalinka.co.il עם השאלה, ואנחנו נשתדל לענות במהרה!
הקמפיין שלך היה רץ כל הזמן
את יודעת מתי להחליף בו מודעות או קהל
את יודעת מהי עלות לליד / רכישה טובה בשבילך
ושלא נדבר על כמות הלידים שלא מפסיקה להיכנס
את לא תצטרכי לשבור את הראש על הקמפיין
את מרגישה ביטחון בניהול הקמפיינים שלך שיעשו את העבודה בשבילך
וכל זה יכול לקרות… ממש אחרי הלחיצה על הכפתור!
אני חיה את תחום השיווק מעל 10 שנים – התחלתי את דרכי ככותבת תוכן, ואז נחשפתי לעולם הקמפיינים והסטטיסטיקות ומאז אני יודעת שזה בדיוק מה שנועדתי לעשות.
התחלתי את הקריירה שלי בתחום הפרסום כעוזרת סמנכ״ל שיווק בסטארט אפ, בין היתר גם הייתי מנהלת פרסום של חברת נדל״ן. לאחר מכן ניהלתי מחלקת דיגיטל במשרד פרסום,
ומשם החלטתי שאני רוצה סוכנות דיגיטל משלי והתחלתי
לעבוד על זה.
כיום, 7 שנים אחרי, יש לי צוות מקסים, וביחד אנחנו מנהלות קמפיינים וסושיאל ואוכלות מלא עוגיות 🙂
עם שני תארים בתקשורת ומנהל עסקים ואינספור קורסים ותעודות, אני לא מפסיקה ללמוד עוד ועוד, ויודעת שזה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות – ללמוד, להקשיב ולהתפתח נון-סטופ.
לאחר שניהלתי אלפי קמפיינים, קידמתי מאות עסקים בתחומים שונים (באמת, נדיר שיש תחום שלא בניתי לו קמפיין או ייעצתי עבורו) ולימדתי עשרות קמפיינרים ובעלי עסקים – הבנתי שזה מה שאני אוהבת לעשות, ואין שמחה ממני לחלוק את הידע ולהעביר אותו הלאה, ולהביא להצלחה גם את העסק שלך.
אני מזמינה אותך לעשות זאת יחד איתי – ללמוד, להקשיב ולהתפתח. אני בטוחה שתצאי עם הרבה אסימונים ותובנות חדשות, וכמובן – עם קמפיין נוצץ שיעבוד תמיד (ואולי חשק לעוגיות על הדרך, לא לוקחת אחריות!).