fbpx

מחזור שני למרתון לימוד הממומן בשיטה הייחודית שלי

19-22.11.2023 | ראשון-רביעי

🍪🍪🍪

@ אם תמיד רצית ללמוד ממומן ולא היתה לך הזדמנות
@ או אפילו כבר למדת פעם באיזה סדנה אבל לא הפקת מזה כלום.
@ או אם יש לך מדריך חינמי או קורס דיגיטלי שפשוט ׳יושבים על המדף׳ ומעלים אבק
@או אולי את פשוט רוצה לקבל עוד לידים לשירות שלך. כמה פשוט.


ענית על אחד מהם ״כן, זו אני!״? כדאי לך להמשיך לקרוא בתשומת לב…

״הגיע הזמן להקים 
קמפיין ממומן
שמחזיר לך את ההשקעה על הזמן והכסף שלך
ומגייס עבורך לקוחות חדשים לעסק״

 
 

◀ בלי ללחוץ על הכפתור של ה׳BOOST׳ ולהתפלל שמשהו יקרה

◀ בלי לשלם לי אלפי שקלים בחודש לניהול קמפיינים

◀בלי לשרוף כסף על קמפיין שמביא רק חשיפות ולא תוצאות אמיתיות

🍪

אחרי המרתון הקודם (שנקרא בעבר אתגר), שהספקנו לעשות רגע לפני החגים והיה הצלחה מסחררת

קיבלתי מדי יום שאלות מתי אני פותחת אותו שוב
וכמה הוא נחוץ בתקופה הזו, שכדאי וצריך לעבוד דווקא על התשתיות של העסק שלנו

וממומן זו ה-תשתית

שיכולה לעזור לך כרגע בעסק 
ולתת לך את הביטחון הכלכלי והשיווקי שאת זקוקה לו בתקופה זו

🍪

אם את בעלת עסק כנראה שכבר עשית את זה..

בנית מוצר דיגיטלי כלשהו..
מדריך או קורס,
או שיש לך שירות שאת צריכה עבורו לידים

 

אם את מפחדת לעשות ממומן:

את מוותרת על כלי עוצמתי שיכול ליצור לך חשיפה גדולה ברשתות החברתיות, ואם תדעי לעשות את זה נכון…

החשיפה הזו תביא לך לקוחות חדשים.

לקוחות שקונים את הקורסים שלך,
לקוחות שמורידים את המדריך שלך,
לקוחות שמשאירים לך פרטים..

ובסוף גם משלמים לך כסף.

וזה לא משנה אם כבר שילמת ל'תותחי ממומן' או שלמדת בעצמך ורק הסתבכת עם המערכת,

במרתון הזה? אנחנו הולכות לבנות קמפיינים שיביאו תוצאות.

ואם אנחנו עדיין לא מכירות,
היי, אני טלי דרון. טלינקה! 🍪

בעלת סוכנות הדיגיטל דיגיטלינקה,
מנהלת קמפיינים מזה 8 שנים, אישה, אמא ויזמת בנשמה.

ממומן על טורבו (4)

זכיתי לראות מאות עסקים צומחים משיווק דיגיטלי (כשהוא נעשה כמו שצריך, כמובן).

במשך שנים עשיתי את הכל לבד:

למדתי לבד, עברתי קורסים, התנסיתי, פיתחתי שיטות למידה והעברתי המון הדרכות פרטיות.

במהלך כל אותן השנים אין יום שחברות, מכרות ואפילו נשים שאני לא מכירה – שולחות לי הודעות על קמפיינים ממומנים

״למה המודעה הזו לא עובדת?״

״מה עשיתי לא טוב בקמפיין?״

״למה הפיקסל לא עובד לי?״

🍪

הלוואי ויכולתי לענות לכולן באותו רגע, אבל הזמן שלי מוגבל מאוד.

אז כל אותן אלה ששאלו ניסו לסגור איתי הדרכה אחת על אחת בזום,

חלק הצלחתי להכניס ללו״ז שלי, חלק קבעתי איתן חודשים קדימה ולחלק פשוט אמרתי לא והעברתי לקולגות.

אני לא רוצה שזה יקרה יותר!

אני רוצה לעזור, אני רוצה ללמד, אני רוצה לענות.

 

ועכשיו.. אני יכולה ללמד גם אותך 🙂

וזה מה שאמרו המשתתפות שכבר למדו איתי ממומן:

אז איך המרתון הזה הולך לעבוד?

 

לפני המרתון – מדליקות תנורים

או במילים אחרות: בודקות שהכל אצלנו תקין בחשבון המודעות כדי שנוכל לצאת לדרך!

את תקבלי צ'ק ליסט שבו תצטרכי לוודא:
– פיקסל תקין באתר
– אשראי תקין בחיובים
– אימות דו-שלבי בחשבון

בנוסף, תצטרפי לקבוצת וואטסאפ לעדכונים 
ולקבוצת פייסבוק בה תצפי בהדרכות ותוכלי לשאול שאלות ולקבל מאיתנו מענה.

 

יום ראשון | סרטון ראשון – הגדרות!

או במילים אחרות: מכינות את הבצק שלנו,
כדי שבמידה ופספסת משהו בעבר – תוכלי להיות בטוחה שאת יודעת.

בנוסף, נלמד להטמיע המרות בשיטות הכי נוחות שיש.
 נטמיע את ההמרה הנבחרת.
זה החלק הכי קשה במרתון, ואנחנו נצלח אותו ביחד כבר על ההתחלה.

 

 

יום שני | סרטון שני – קהלים קהלים קהלים

או במילים אחרות: מבינות למי העוגיות שלנו בכלל מיועדות.

מה נלמד? איזה סוגי קהלים יש, מה מתאים לעסק שלי וכמובן- איך בונים אותם בצורה הטובה ביותר.

 

 

יום שלישי | סרטון שלישי – עובדות על הקופי

או במילים אחרות: הקופי והקריאייטיב, העוגיה של כל קמפיין!

איזה קופי יכול לעבוד לי, מה חשוב להדגיש, איזה מודעות כדאי לי להעלות,
דגשים בעיצוב ודגשים בכתיבה.

נתייחס גם למצב הנוכחי, כי צריך להתאים את הקופי שלנו ברגישות.

 

 

 

 

יום רביעי | סרטון רביעי – מעלות את הקמפיין לאוויר!

או במילים אחרות: אופות את הקמפיין שלנו עם הסקת מסקנות נכונה!

קריאת נתונים ואופטימיזציה, איך נדע מה ומתי לשפר, מתי כדאי להעלות תקציב ומתי לכבות, 
מתי להוסיף מודעה חדשה ומתי לנסות קהל אחר. 

בנוסף, נדבר על תקציב ונלמד למדוד את התוצאות שלנו.

 

 

הוא מרתון שנוצר מתוצאה של שעות שבהם בניתי קמפיינים,

ישבתי על המערכת, למדתי כל כפתור וניסיתי כל קריאייטיב.

🍪

ב-4 הימים של המרתון

אני הולכת להקים ביחד איתך את הקמפיין המנצח שהולך להזרים לך לקוחות חדשים לעסק

ולהביא לך החזר השקעה חיובי על הכסף שלך.

ולא רק זה – את תדעי לנהל אותו (ואת הקמפיינים האחרים שלך), לגמרי בעצמך.

אז מתי כל זה קורה?😍

19/11/23-22/11/23

ראשון עד רביעי

🍪

הסרטונים ישארו פתוחים עד 15.12 (אחרי חנוכה!),

כדי שיהיה לך זמן לעבוד על הכל בזמן וקצב שלך. 

ואני אהיה זמינה למענה על שאלות כל התקופה! 

 

איפה כל זה קורה?📍

 

בקבוצת פייסבוק ייעודית רק לנו!

– 4 סרטונים עם הסברים סופר ברורים שעלו בכל אחד מימי המרתון, כחצי שעה לכל סרטון + המון מידע נוסף שתואם לשיווק בתקופה הזו

– משימות פרקטיות לביצוע שיובילו אתכן לעלות לאוויר עם קמפיין משלכן.

– קבוצת וואטסאפ לעדכונים שוטפים (שלא תפספסי כלום)

– מענה על שאלות מכל צוות דיגיטלינקה בקבוצת הפייסבוק שלנו

עם מה תצאי תאכלס מהמרתון?

קמפיין ממיר, לקהל המדוייק שלך, עם המסר המדוייק שלך שפשוט
גורם להם ללחוץ על הלינק ולרכוש או להוריד את מה שהצעת להם.
במינימום כסף ומינימום זמן התעסקות מצידך.

🍪

מה ההשקעה שלך במרתון?

האמת שישבתי וחשבתי על זה לא מעט עם הצוות שלי,
אנחנו בסוכנות ׳דיגיטלינקה׳ לוקחות מינימום 2,780 ש״ח + מע״מ לחודש ממומן כשאנחנו מנהלות את הקמפיינים בעצמנו.
(ויש סוכנויות דיגיטל הרבה יותר יקרות מאיתנו)

יש לי גם תוכנית ליווי עסקית בה אני מלמדת את הקמפיינים ב-6 מפגשים, יחד עם בניית אסטרטגיה וליווי שוטף
שהעלות שלה היא 4,800 ש״ח + מע״מ

ואם תעשי את החישוב בעצמך,
את יכולה להבין שככה בכיף הייתי יכולה לתמחר לך מרתון כזה בלפחות
1,000 ש"ח אם לא יותר…

אבל,
בגלל שהמטרה שלי פה היא שכל בעלת עסק שיש לה רצון עז להצליח ולפרוץ דווקא עכשיו,
תוכל להזרים תנועה,
לייצר חשיפה,
ולהפוך את הלקוחות שלה ללקוחות משלמים 
בעזרת השיטות שלי לקמפיינים ממומנים.

ולתת את הכתף שלי בתקופה הזו, יחד עם מוטיבציה, רעיונות וכל הידע שיש אצלי על קמפיינים

🍪

המחיר למרתון,
שמוגבל לעד 30 בעלות עסקים הוא רק:

247 ש״ח
(כולל המע״מ)

 

אז עכשיו…

אם את רוצה לשריין ולהצטרף לנשות עסקים מצויינות שכבר הקימו לעצמן קמפיינים, ולהקים גם בעצמך פעם אחת ולתמיד
קמפיין שמביא לך תוצאות

🍪

תכניסי את המייל שלך כאן למטה,
תעברי לדף תשלום מאובטח,
ותקבלי גישה למשימות הראשונות כבר עכשיו!

תני לי לנחש אם קלעתי בול

את יודעת שיש לך מדריך חינמי ממש טוב או קורס דיגיטלי שעבדת עליו המון, ואת יודעת שיכול להימכר כמו לחמניות חמות,
אבל עד עכשיו זה לא קרה, לפחות לא בסדר גודל שחשבת.

או שאולי את נותנת שירות הכי טובה בעולם, אבל הלידים פשוט לא מגיעים.

וזה מטריד אותך, מטריד אותך שיש לך משהו שעבדת עליו כל כך קשה והוא לא משרת אותך.

מוצר או שירות קיימים שלא מכניסים אנשים לרשימת תפוצה או מספיק כסף לחשבון הבנק.
הם כבר קיימים!
רק הקמפיין עוצר אותך מלהתפוצץ בגדול.

🍪

ורק עבור 247₪ בלבד ובמהלך 4 ימים, באמצעות 4 סרטונים (בערך שעתיים של הקלטות סה״כ),
תוכלי להריץ קמפיינים שיכולים לעבוד בשבילך לתמיד.

ומה הבונוס?
הסרטונים יהיו פתוחים עבורך עד ה-15.12 בקבוצת הפייסבוק + מענה לשאלות באופן שוטף בכל התקופה.

 

כל מה שאת צריכה זה להירשם ולהצטרף לקבוצת הפייסבוק (הלינק ישלח לאחר התשלום),
אנחנו נעשה את זה ביחד!

למי המרתון מתאים בול?

✔ יש לך קמפיינים שרצו או אפילו כרגע רצים?

✔ את מכירה את מערכת הפרסום של מטא? או יודעת שתוכלי ללמוד ולהתמודד איתה לגמרי בעצמך? 

✔ את יודעת מה זה פיקסל, או לכל הפחות לא מפחדת ללמוד עליו ולהצליח פי מיליון באמצעותו?

✔ יש לך מדריך חינמי או קורס קטן שאת רוצה למכור באופן קבוע ולאורך זמן? יש לך שירות עם דף נחיתה שאת רוצה לקבל עבורו יותר לידים?

✔ יש לך דפי נחיתה / אתר שאת אוהבת?

✔ את יודעת לכתוב מודעות ולעצב קריאייטיבים?

✔ את מוכנה להעלות קמפיינים לאוויר ולהצליח להגדיל את המכירות באמצעותם?

✔ את מוכנה להעלות קמפיינים לאוויר ולהצליח להגדיל את המכירות באמצעותם?

 

אם ענית אפילו על אחת מהשאלות הללו בתשובה ״כן!!!״ >
המרתון הזה מתאים לך! 🍪 

למי המרתון פחות מתאים?

אין לך מושג מה זה פיקסל ואת מפחדת לגלות? (אל דאגה, במרתון אנחנו לומדות מה זה פיקסל ואיך להתקין)

בחיים לא נגעת במערכת הפרסום של מטא ואת לא טכנולוגית בעליל?

את לא אוהבת לעבוד קשה ולא מעוניינת בתוצאות אמיתיות?

הקמפיין שלך מניב תוצאות מספיק טובות בשבילך ואת לא חושבת שניתן לשפר אותו?

השיווק שלך מספיק כיום ואת לא רוצה ללמוד עכשיו סקיל חדש?

אין לך כמה שעות פנויות בחודש הקרוב (מה-19.11 ועד ה15.12) בשביל ללמוד ממומן.

 מנהל המודעות שלך מושבת?

אם ענית על אחת מהשאלות האלה ״כן״ > כנראה שהמרתון שלי פחות מתאים לך…

ואם שאלת את עצמך…

שאלה מעולה! כדי לצלוח בצורה הטובה ביותר את האתגר ולצאת עם קמפיין טורבו שמביא תוצאות אמיתיות, את תצטרכי לוודא שהכל מוכן.

לשלב הראשון הכנתי צ׳קליסט מטורף עם הסברים על כל הדברים שתצטרכי לבדוק (או לעשות) אצלך – חיבורים, פיקסל, אשראי ועוד…

ולאחריו את מוכנה לצאת לזינוק הרשמי של המרתון.

אנחנו נפגשות בקבוצת פייסבוק סגורה רק לנו.

בכל יום בשעה 9:30 עולה סרטון, כאשר כל סרטון מתמקד בנושא מסויים, וצעד אחר צעד אנחנו נכסה את כל מה שצריך להקמת קמפיין.

הסרטונים האלה פתוחים עד ה-15.12 בקבוצת הפייסבוק – ובמהלך כל התקופה תוכלי לשאול שאלות ולקבל מענה מאיתנו!

עכשיו לכי תמצאי כזה דבר במחיר כזה 🙂

בוודאי! 

התכנים יהיו באוויר בקבוצת הפייסבוק עד ה-15.12 ותוכלי לצפות בהם בזמנך.

כן! 

העברתי את המרתון בתחילת חודש ספטמבר לכ-30 בעלות עסקים ממש מוצלחות, אז עוד קראתי לו אתגר.
(הרגשתי שהשם ׳אתגר׳ מוריד מהדבר המטורף שפיתחתי, אז שיניתי לו את השם ל׳מרתון׳).

מי שהתמידה והלכה לפי הסרטונים – למדה המוןןן. הפידבקים היו מהממים ומשמחים 🙂

ובדיוק בגלל זה החלטתי לפתוח מרתון נוסף, תוך ששכללתי והוספתי עוד דברים לתכנים המקוריים.

כן, אני מלמדת כל מה שצריך כדי לדעת. ואם יש משהו שפספסתי או שלא היה לך מספיק מובן – תוכלי לשאול ולקבל ממני מענה מאוד (מאוד) מפורט.

בסרטון הראשון אנחנו נעשה יישור קו בענייני מערכת הפרסום, ולאורך כל הסרטונים אני משתדלת להסביר הכל כמו שצריך. 

מה שכן – כדאי שיהיה לך כבר דף נחיתה או אתר מוכן שאת אוהבת, ושתדעי מה את רוצה לפרסם.

אם אהבת את מה שקראת בדף הזה אבל את חושבת שלא תעמדי באתגר כזה – מוזמנת לשלוח למייל:
tali@digitalinka.co.il 

כן! זו בדיוק המטרה של המרתון!

במהלך כל התקופה הזו (19.11 עד 22.11, הימים בהם עולים הסרטונים + 23.11-15.12 – הימים בהם הסרטונים עדיין פתוחים לצפייה) קבוצת הפייסבוק תהיה פעילה, תוכלי לשאול שאלות בקבוצה ולקבל מאיתנו מענה ממש מפורט.

זה היתרון באתגר ולא בקורס דיגיטלי, שם אין את מי לשאול, ופה אנחנו מלוות אותך ממש 🙂 אליפות, לא?

כן! שירות עם דף נחיתה הוא בדיוק כמו מדריך חינמי עם דף נחיתה.

כל עוד משאירים לך ליד בדף הנחיתה – זה יכול להתאים לך.

קודם כל, אם את מרגישה שאת עומדת בכל הדרישות – את מוזמנת להצטרף אליי. במקרה הכי גרוע, תלמדי רק משהו אחד חדש, שגם הוא בטוח יעזור לך.

אפילו אני, עם ניסיון של 8 שנים בקמפיינים, הייתי נרשמת למרתון במחיר כזה כדי ללמוד טריקים חדשים מאשת מקצוע שכל מה שהיא עושה בחיים זה קמפיינים (פלוס מינוס). באמת 🙂

אני חושבת שכן. את תוכלי ללמוד הרבה, גם בלי לבצע את המשימות ולעלות לאוויר עם קמפיין. אם את רוצה ללמוד ולהשתדרג? שימי את התנור על טורבו!

כן! כל עוד תפני זמן (כחצי שעה ביום), תמלאי בהצלחה את כל המשימות, לא תפחדי לשאול שאלות ולהתייעץ – הקמפיין שלך יוכל להיות באוויר בסוף המרתון!!!!

האמת? אין לי מושג.

אני בעד ספונטניות. את המרתון הזה החלטתי לפתוח אחרי הרבה מאוד בקשות – ופשוט הלכתי על זה.

כרגע לא מתוכנן עוד מרתון בעתיד, אז תראי את ההזדמנות הזו כחד פעמית.

אין בעיה! מוזמנת לשלוח מייל לכתובת:
tali@digitalinka.co.il עם השאלה, ואנחנו נשתדל לענות במהרה!

רק תחשבי אם...

◀ הקמפיין שלך היה רץ כל הזמן

◀ את יודעת מתי להחליף בו מודעות או קהל

◀ את יודעת מהי עלות לליד / רכישה טובה בשבילך

◀ ושלא נדבר על כמות הלידים שלא מפסיקה להיכנס

◀ את לא תצטרכי לשבור את הראש על הקמפיין

◀ את מרגישה ביטחון בניהול הקמפיינים שלך שיעשו את העבודה בשבילך

◀ וכל זה יכול לקרות… ממש אחרי הלחיצה על הכפתור!

מי מעבירה את המרתון המטורף הזה?
אני! טלי דרון. טלינקה! 

אני חיה את תחום השיווק מעל 10 שנים – התחלתי את דרכי ככותבת תוכן, ואז נחשפתי לעולם הקמפיינים והסטטיסטיקות ומאז אני יודעת שזה בדיוק מה שנועדתי לעשות.
התחלתי את הקריירה שלי בתחום הפרסום כעוזרת סמנכ״ל שיווק בסטארט אפ, בין היתר גם הייתי מנהלת פרסום של חברת נדל״ן. לאחר מכן ניהלתי מחלקת דיגיטל במשרד פרסום, 
ומשם החלטתי שאני רוצה סוכנות דיגיטל משלי והתחלתי 
לעבוד על זה. 
כיום, 6 שנים אחרי, יש לי צוות מקסים, וביחד אנחנו מנהלות קמפיינים וסושיאל ואוכלות מלא עוגיות 🙂

 
עם שני תארים בתקשורת ומנהל עסקים ואינספור קורסים ותעודות, אני לא מפסיקה ללמוד עוד ועוד, ויודעת שזה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות – ללמוד, להקשיב ולהתפתח נון-סטופ.

לאחר שניהלתי אלפי קמפיינים, קידמתי מאות עסקים בתחומים שונים (באמת, נדיר שיש תחום שלא בניתי לו קמפיין או ייעצתי עבורו) ולימדתי עשרות קמפיינרים ובעלי עסקים – הבנתי שזה מה שאני אוהבת לעשות, ואין שמחה ממני לחלוק את הידע ולהעביר אותו הלאה, ולהביא להצלחה גם את העסק שלך.

אני מזמינה אותך לעשות זאת יחד איתי – ללמוד, להקשיב ולהתפתח. אני בטוחה שתצאי עם הרבה אסימונים ותובנות חדשות, וכמובן – עם קמפיין נוצץ שיעבוד תמיד (ואולי חשק לעוגיות על הדרך, לא לוקחת אחריות!).